تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۴۱۱۰۲۶
کارشناس مسائل سیاسی گفت: خروج نیروهای امریکایی نخستین گام انتقام است، گام اصلی را سپاه برداشت که با موشک‌های پیشرفته پایگاه نظامی همراه با تجهیزات و نیروی انسانی امریکا را شخم زد، گام دوم انتقام تداوم راه حاج قاسم و محور مقاومت است.
۰
plusresetminus
خروج نیروهای امریکایی از منطقه نخستین گام انتقام سخت است
به گزارش بلاغ، سیدعلی سلیلی در مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و آغاز ایام فاطمیه در حسینیه شهید رستمی شهر پل‌سفید با اشاره به شخصیت بزرگ سردار دل‌ها اظهارکرد:سپهبد شهید طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب خوشبخت شد، فیض عظیمی که خداوند به آن بشارت داده است  را به دست آورد، حاج قاسم دارای ویژگی‌های منحصربه فردی همچون ، پشتیبان  ولایت بودن، شجاع و جسوربود، کاش می‌مردیم و چنین روزی را  که حاج قاسم نباشد را نمی‌دیدیم.

وی با تاکید بر اخلاص سپهبد شهید مرد  بی ادعا، که  مثل بعضی‌ها رنگ عوض نکرد، ایام انتخابات رنگ به رنگ نشد، تصریح کرد:حاج قاسم حافظ امنیت و ناموس منطقه بود، همه‌ی مردم، جهان اسلام حتی اروپا نیز به حاج قاسم بدهکار است چرا که اگر حاج قاسم  نبود امنیتی با وجود داعش در جهان وجود نداشت.

این استاد دانشگاه با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر پاک سردار دل‌ها خاطرنشان کرد:این شهید بزرگوار به درجه محمود رسید، سرداری که پیکر پاکش در حرم چند امام معصوم طواف داده شد و در اوج شکوه و استقبال بی‌نظیر مردم  که در دهه‌های اخیر با چنین استقبالی بی‌سابقه، تدفین شده است.
سلیلی افزود: اخلاص عمل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به گونه‌ای بود که در قلب میلیون‌ها انسان بدون اینکه شهید بزرگوار را از نزدیک دیده باشند جای داشت، چگونه است که انسان‌ها شخصیتی را نمی‌بینند اما در دل‌ها قرار دارد؟ این نشان دهنده شخصیت الهی شهید عالی‎مقام بود، سردار بی‌تکرار به دنبال شهادت در بیابان‌ها رفت تا یک مرگ تاجرانه را برای خود رقم بزند.

وی با بیان اینکه معجزه‌ای بزرگ رخ داده است در این چند روز شاهد حقیقتی شبیه افسانه‌ها بودیم، مردم از تیپ‌های گوناگون در مراسمات عزاداری سردار که پرورش یافته مکتب اسلام بوده شرکت کردند، تصریح کرد:ملت قدردان ایران قدرشناسی کردند، باید قدر این ملت را دانست، این مردم را باید  بهتر درک کرد، جز عده‌ای معدود بقیه مردم در مراسمات شرکت کردند، بهایی‌ها و تعدادی از اصلاح طلب‌های معاند در مراسم ها حضور نداشتند، آنهایی که شرافت ندارند بعد از ریخته شدن  خون شهید بزرگوار دم از مذاکره می‌زنند، روزی با وجود حاج قاسم رجز می خواندیم و امروز با خون سردار رجز خواهیم خواند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه خون سردار دل‌ها ما را بیمه کرده است افزود: مراسم اربعین حاج قاسم مصادف با 22 بهمن است که تا آن روز مراسمات ادامه خواهد داشت،مدیران سردار شهید را الگو قرار دهند به گونه ای رفتار کنند وقتی مردم اسم آنها را می شنوند همین حس به آنها دست دهد،سردارسلیمانی پشت میز نشین نبود،تمام عمر در میدان نبرد یا در میان مردم،و جمع خانواده های معظم شهدا حضور داشت،همه ی ملت ایران دختر قهرمان حاج قاسم را دیدند او که گرین کارت ندارد، فرزندی که نه برج ساز است و نه و در جایی ویلا دارد، مسئولان این گونه رفتار کنند ،سهم مردم  قدر دان ایران بیش از این است.

سلیلی با اشاره به اینکه در این مدت 4سال مجلس خوب عمل نکرده است و ضعف‌هایی داشته است، افزود:یک کار مثبت مجلس تصویب سه فوریتی طرح انتقام سخت بود که باید بگوییم آقایان مجلس دیر اقدام کردید، می‌توانستید در زمان حضور حاج قاسم سه فوریت خروج از برجام را تصویب کنید که انجام ندادید.

وی با اشاره به نحوی شهادت سردار دل‌ها که به دست یک ابرقدرت شیطان صفت رقم خورده است، گفت: ملت ایران انتقام سختی را خواهند گرفت، هدف قرار دادن پایگاه نظامی عين الاسد امریکا در عراق فقط یک سیلی به صورت دشمن بود، امریکا  ما را به حمله به 52 نقطه فرهنگی تهدید می‌کند، به دشمن می‌گوییم ای  بی صفتان  شما قلب ما را گرفتید دیگر چیزی برای دست دادن و ترسی از حمله نداریم و اعلام می‌کنیم تا امریکا، اسرائیل، سعودی‌ها بدانند انتقام سختی در راه است.

این استاد دانشگاه با تاکید براینکه پاسخ سپاه هوشمندانه، مدبرانه بود و دقیقا پایگاه نظامی عين الاسد امریکا در خاک عراق  درست همان جایی که دستور ترور حاج قاسم در همان ساعت و از همان مکان صادر شده بود مورد هدف سپاه قرار گرفت، افزود: امروز فقط یک سیلی دریافت کردند، انتقام خون حاج قاسم بیش از اینهاست، حتی کشتن ترامپ قمار باز نمی‌تواند قصاص خون سردار باشد، ترامپی که تمام عمر در کاباره‌ها چرخیده و یک کاباره زاده است چگونه می‌تواند گزینه قصاص حاج قاسم باشد، ارزش کفش‌های سردار بی‌تکرار بیش از سر ترامپ است.

سلیلی اقدامات انتقام سخت را در مرحله برشمرد و گفت: خروج نیروهای امریکایی نخستین گام انتقام است، گام اصلی را سپاه برداشت که با موشک‌های پیشرفته پایگاه نظامی همراه با تجهیزات و نیروی انسانی امریکا را شخم زد، گام دوم انتقام تداوم راه حاج قاسم و محور مقاومت است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴