تاریخ انتشارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۴۱۰۶۶۹
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: راه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی ادامه دارد و سلیمانی‌های دیگری هستند و حرکت مقاومت بدون ذره‌ای تردید و سستی و خدشه ادامه خواهد یافت.
۰
plusresetminus
حرکت مقاومت بدون ذره‌ای تردید و خدشه ادامه دارد/وحشت دشمن از شنیدن نام سردار سلیمانی
به گزارش بلاغ، سردار محمدحسین بابایی در مراسم عزاداری شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در شهرستان جویبار با بیان اینکه دشمن از شنیدن نام سردار سلیمانی وحشت داشت اظهار کرد: سردار سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت‌های خالصانه پاداش خود را با شهادت دریافت کرد.
 
وی بااشاره به اینکه دشمن از سردار سلیمانی کینه داشت تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا جنگ‌های 33 روزه لبنان و شکست اسرائیل و همچنین داعش که آمریکا 20 سال برای آن تلاش کرد، سردار سلیمانی در این جنگ‌ها حضور داشت و بخاطر همین دشمن نمی‌توانست سردار پرافتخار ما را تحمل کند.
 
فرمانده سپاه کربلا افزود: راه سردارشهید سلیمانی ادامه دارد و سلیمانی‌های دیگری هستند و حرکت مقاومت بدون ذره‌ای تردید و سستی و خدشه ادامه خواهد یافت.
 
بابایی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی برکات زیادی را در بر دارد اظهار کرد: سردار سلیمانی برای نسل ادامه دهنده انقلاب اسلامی در چهله دوم به الگویی تبدیل شده است و شهادت سردار سلیمانی این را نشان داد که فتنه‌ها تنها با خون پاک می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی باید مسئولین ما را بیدار کند که دشمنان در کمین هستند.
 
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان ادامه دارد، بیان کرد: مسیر مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان ادامه دارد و این مسیر ترسیم شده حاج قاسم سلیمانی است و با قدرت و مقاومت ادامه می دهیم و در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی هزاران سردار سلیمانی خواهیم داشت.
 
بابایی تأکید کرد: وظیفه امروز ما مقاومت و تبعیت از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مدظله) است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴