تاریخ انتشارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۴۱۰۶۳۱
دبیر جشنواره مطبوعات مازندران گفت: در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، بخشی تحت عنوان "سردار سلیمانی امتداد خط مقاومت" به جشنواره امسال مطبوعات و رسانه‌های استان اضافه شد و علاقمندان می‌توانند در این بخش شرکت کنند.
۰
plusresetminus
اضافه شدن بخش "سردار سلیمانی امتداد خط مقاومت" به جشنواره مطبوعات/مهلت ارسال آثار تا 20 دی‌ماه تمدید شد
سینا قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات مازندران تا 20 دی‌ماه تمدید شد.

وی افزود: در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی طی روز گذشته، در حالیکه فرصت ارسال آثار به این جشنواره نیز در پایان روز گذشته به اتمام رسیده بود، اما تصمیم به آن گرفته شد که بخشی تحت عنوان " سردار سلیمانی امتداد خط مقاومت" به جشنواره امسال مطبوعات و رسانه‌های استان اضافه شود.

دبیر جشنواره مطبوعات مازندران خاطرنشان کرد: لذا روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه دارای مجوز پایگاه‌های اطلاع رسانی استان می‌توانند با مراجعه به سامانه سراسری جشنواره مطبوعات در بخش استان مازندران، آثار خود را در این بخش با موضوع سپهبد سلیمانی امتداد خط مقاومت در محورهای مقاله، عکس، یادداشت و دل‌نوشته به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

قربانی تصریح کرد: تاریخ انتشار این آثار باید در بازه زمانی 13 دی ماه 98 الی 20 دی ماه امسال باشد و هر متقاضی می‌تواند دو اثر در این بخش ارسال کند.

وی متذکر شد: خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی که پیش از اعلام این فراخوان، اقدام به ارسال آثار خود کرده بودند نیز می‌توانند با مراجعه مجدد به این سامانه با همان نام کاربری و کلمه عبور قبلی، آثار خود را در این بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره مطبوعات مازندران ضمن اعلام تغییر زمان و همچنین مکان برگزاری اختتامیه جشنواره طی سال‌جاری گفت: زمان مراسم اختتامیه طبیعتا با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار تقریبا به روزهای پایانی بهمن تغییر پیدا خواهد کرد و بنا است تا این مراسم به میزبانی ساری و در محل سالن شهید سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰