کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در مازندران:

راه و هدف شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد

13 دی 1398 ساعت 13:56

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید راه و اهداف شهید سپهبد سلیمانی با قدرت و قوت ادامه پیدا کند و این بیداری باید مورد توجه قرار گیرد.


به گزارش بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ساری طی دعوت همه به تقوا، ترس از خدا پرهیزکاری و رعایت حلال و حرام خدا اظهار کرد: بهترین دستاورد شهدا تقوا است آن چیزی که روح شهدا و روح شهید سردار قاسم سلیمانی را از ما راضی می‌کند این است که ببینند ما مردم با تقوا هستیم و آن دینی که برایش  جان دادند را محترم می‌شماریم.

وی با تسلیت به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم ایران، افزود: عابدترین مردم کسی است که واجبات خدا را انجام دهد و زاهدترین مردم کسی است که از حرام خدا دوری کند.

محمدی‌لائینی ادامه داد: باتقواترین انسان کسی است که حق را بگوید چه به ضرر و چه به نفع آن باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ۱۸ دی تظاهرات عظیم، ۱۹ دی حماسه مردم قم، بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب آمده که برای همه چیز می‌توان طول عمر مفید و تاریخ مصرف گفت اما شعار این انقلاب دینی از این قاعده مستثنی است، چون فطرت بشر با آن سرشته است.  

محمدی‌لایینی افزود: شعار این انقلاب به یک نسل و جامعه مربوط نیست تا در دوره‌ای بدرخشد و در دوره‌ای دیگر افول کند هرگز نمی‌توان مردمی را دید که از این چشم‌انداز مبارک دل‌زده شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای این شعارها قربانی‌ها دادیم جدیدترین قربانی همین شهادت جمعی از خوبان و بهترین‌ها به خصوص سردار رشید اسلام که دارای بزرگترین نشان افتخار بود  ذوالفقاری بوده در دست رهبری.
 
نماینده ولی فقیه در استان مازندران بیان کرد: ۴۰ سال خدمت پر افتخار در حوزه امنیت در دفاع مقدس و حوزه مقاومت و در دو دهه فرماندهی نیروهای قدس و حوزه مقاومت کسی که دنیا برای او حساب ویژه باز کرده بود سلیمانی در دل ملت‌ها جای داشت همه مردم برای این حادثه ناراحت شدند.

محمدی‌لایینی تصریح کرد: آنها  نشان دادند کسانی که رعایت حقوق بشر و کشورها و ملت‌ها را سر می‌دهند خود به هیچ می‌انگارند تجاوز به حاکمیت عراق و تروریسم بین‌المللی.
 
وی بیان کرد: این حادثه سخت و ناگوار اما می‌دانیم  سردار سلیمانی نیروهای مثل خود و بهتر را تربیت کرده تا این راه را ادامه دهند ما نگرانیم که شاید خدای نخواسته لیاقت داشتن شخصیت را نداشته‌ایم و خدا از ما گرفته است، اما انصافا و به حق ملت ایران این شایستگی را دارد که این چنین شخصیتی داشته باشد چراکه همواره که حمایت کردند پشتیبانی کردند و فرزندان خود را به حوزه مقاومت به سرزمین بزرگ اسلامی فرستادند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 410559

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/410559/راه-هدف-شهید-حاج-قاسم-سلیمانی-ادامه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com