تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۴۱۰۵۰۰
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه اعتماد و حضور ملت بزرگترین عامل بازدارنده است، گفت: مسئولان به مشکلات و تنگناهای اقتصادی مردم رسیدگی کنند.
۰
plusresetminus
مسئولان به مشکلات و تنگناهای اقتصادی مردم رسیدگی کنند/هرگز مقابل تهدیدهای دشمن تسلیم نمی‌شویم
به گزارش بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در بیست و سومین یادواره شهید سید مجتبی علمدار در حسینیه عاشقان کربلا ساری با بیان اینکه شهید علمدار عاشق، ذاکر و مدافع اهل بیت و مجاهد فی‌سبیل الله بود که هم مجروح شد و هم درد و رنج گلوله و هم شیمیایی را چشیده است و بعد از تحمل ۱۱ سال درد و رنج در سالروز تولدش به شهادت رسید، اظهار کرد: شهید علمدار مورد ارادت بسیاری از مردم استان و خارج استان بود و ده ها موسسه فرهنگی در سطح کشور به نام این شهید در حال فعالیت است.

وی بیان کرد: ما برای انقلاب ایده و استراتژی داشتیم و هدف نهایی ما این بود که رژیم دست نشانده شاهنشاهی باید سرنگون شود و حکومتی مبتنی بر دین و اداره ملت جمهوری اسلامی برقرار باشد و برای این هدف ملت ما به تبعیت از امام حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب با دشمنی‌های گسترده‌تر و سخت‌تر مواجه شدیم، خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل و نوچه‌های آنها در مقابل ما قرار گرفتند و راهبرد ما در مقابل آنها چگونه باید باشد.

محمدی لائینی تصریح کرد: بعضی‌ها زمزمه تسلیم را در پیش گرفتند و نظریه‌ای که اظهار می‌دارند تسلیم است البته با واژه تسلیم نه بلکه با یک زرورقی با نام تعامل با دنیا، جهان پذیری، صلح جهانی و پیوستن به نظم جهانی اما محتوا همان تسلیم است این یک نظریه است و از صاحبان این نظریه باید بپرسیم که تسلیم شدن به چه قیمتی؟

وی افزود: نظریه دیگر این است که با دشمن بجنگیم و بایستیم که این نظریه هم هزینه زیادی دارد پس گزینه مناسبی نیست و رهبری هم فرمودند که ما هیچگاه به استقبال جنگ نمی رویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کسانی که دنبال تسلیم مقابل استکبار هستند می گویند راه چاره ما همین دو گزینه است، گفت: این روزها که نزدیک انتخابات است می آیند می گویند  اگر می‌خواهید جنگ نشود به ما رای دهید به آنها می گوییم که راهبرد ما سه گانه است.

وی تاکید کرد: بازدارندگی یعنی آنقدر قوی شویم که نه به دشمن باج دهیم و نه تسلیم و نه دشمن جرات کند به تو حمله کند و ما این راهبرد را انتخاب کردیم.

امام جمعه مرکز مازندران بیان کرد: به ما اشتباهی نگویند که یا جنگ یا تسلیم این یک مغلطه است ما قوی می‌شویم که نه تسلیم شویم و نه دشمن جرات حمله داشته باشد.

محمدی لائینی با بیان اینکه برای قوی شدن به پنج آیتم نیاز است، افزود: قوی شدن در ساز و برگ جنگی، کاهش وابستگی، کم کردن آسیب پذیری، حمایت مردمی و حمایت الهی باعث می شود که بازدارندگی ایجاد شود‌

وی با تاکید بر اینکه اعتماد و حضور ملت بزرگترین عامل  بازدارنده است، تصریح کرد: گاهی این اعتمادها آسیب دیده است یعنی به اعتراضات و مشکلات مردم چندان توجه نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: اگر حمایت خداوند را از دست دهیم هیچ چیزی ما را پناه نخواهد داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰