تاریخ انتشاردوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۴۱۰۲۶۶
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: کمک‌هزینه معیشتی به بیش از 92 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد پرداخت نشده است که مقرر شده که از این ماه به لیست دریافت‌کنندگان اضافه شوند و معوقه ماه گذشته نیز به آنان پرداخت شود.
۰
plusresetminus
جاماندن بیش از 92 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد از کمک هزینه معیشتی
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام حسن درویشان‌، اظهار کرد: سازمان بازرسی میزان درآمد دولت از اجرای طرح بنزین و نحوه پرداخت آن به مشمولین را به‌صورت مرتب رصد می‌کند و نواقص موجود را به دستگاه‌های مربوطه جهت رفع آنها اعلام و پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: به‌عنوان نمونه طبق بررسی‌هایی که داشتیم به بیش از 92 هزار خانوار (‌157 هزار نفر) تحت پوشش کمیته امداد کمک هزینه معیشتی پرداخت نشده و با پیگیری‎هایی که داشتیم مقرر شد از این ماه به لیست دریافت‎کنندگان اضافه شوند و معوقه‌ ماه گذشته نیز به آنها پرداخت شود.

وی در خصوص نگرانی‌های مقام معظم رهبری درباره کاهش رشد جمعیت اظهار کرد: طبق گزارش‌هایی که به سازمان رسیده است هنوز برخی از اقدامات پیشگیرانه‌ای که وزارت بهداشت در گذشته در راستای سیاست کنترل جمعیت انجام می‎داد، در برخی مراکز بهداشتی کماکان ادامه دارد که پیگیری این موضوع در دستور کار سازمان بازرسی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲