تاریخ انتشاريکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
کد مطلب : ۴۱۰۲۰۱
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: یک‌روز می‌گویند با آمریکا مذاکره کنیم از این رو جریان فتنه انگیزی وجود دارد و باید مراقب باشیم.
۰
plusresetminus
مراقب فتنه‌انگیزی امریکا باشیم/مردم بهترین حامی انقلاب و نظام هستند
به گزارش بلاغ، سردار احمد وحیدی در همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی در چالوس اظهار کرد: باید ولایت را بشناسیم و لحظه‌ای از آن جدا نشویم و فتنه را بشناسیم زیرا یک‌روز می‌گویند با آمریکا مذاکره کنیم از این رو جریان فتنه انگیزی وجود دارد و باید مراقب باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۹ دی یکی از روزهای ایام‌الله است که باید آن را مهم دانسته و به آن توجه داشت، تصریح کرد: در انتخابات سال ۸۸ تعداد ۴۰ میلیون نفر که شامل ۸۰ درصد واجدان شرایط بودند پای صندوق رأی آمدند که مسئله بی‌نظیری بود و این میزان مشارکت در انتخابات هیچ کشوری سراغ نداریم.

وزیر اسبق دفاع با بیان اینکه انتخابات سال ۸۸ ریاست جمهوری پر شور و یک بلوغ سیاسی برای مردم ایران بود، گفت: دشمن فکر می‌کرد با قطعنامه‌هایی که قبل از انتخابات ۸۸ داده مردم در روز انتخابات شرکت نمی‌کنند و ۵ قطعنامه علیه ایران صادر شده بود اما مردم به لبیک رهبری به صحنه آمدند و حضور حداکثری در انتخابات داشتند و عظمت کم نظیری خلق شد.

وی با یادآوری این مسئله که رهبر انقلاب از قبل تذکر می‌دادند که ممکن است دشمن بعد از انتخابات حاشیه‌هایی را به وجود بیاورد، افزود: با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری بر آرامش در سال ۸۸ متأسفانه دو کاندیدای ریاست جمهوری تاکید بر ابطال انتخابات داشتند و همین مسئله مسیر اغتشاشات را فراهم شد تا دشمن برنامه‌ریزی کند و همواره تاکید بر تقلب در انتخابات داشتند.

وحیدی با بیان اینکه در سال ۸۸ جالب است افرادی که شعار دموکراسی و جمهوریت شعار می‌دادند علیه دموکراسی و جمهوریت عمل کردند و رأی مردم را قبول نداشتند، تصریح کرد: جریانی شد که حزب مشارکت، سازمان مجاهدین گفتند انتخابات باطل است و مسیر شلوغی کشور را برای کشور ترسیم کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در آشوب سال ۹۸ همان کسانی دست داشتند که در سال ۸۸ نقش اصلی در اغتشاشات داشتند و بعضی‌ها هم در سال ۹۸ سکوت کردند و اینها هم مقصر هستند و این بازی دروغ است زیرا وظیفه داشتند از حق دفاع کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فتنه ۸۸ و ۹۸ یک‌تنه از انقلاب و دین دفاع کردند و مانع اجرای نقشه دشمنان شدند، خاطر نشان کرد: سال ۸۸ نقشه دشمنان به واسطه فتنه‌گران این بود که نظام را از بین ببرند و اوباما رسماً از موسوی دفاع می‌کرد و رسماً تمام جریانات ضدانقلاب از فتنه گران حمایت می‌کردند.

وحیدی در پایان گفت: بصیرت مردم ایران اسلامی، تدبیر مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم موجب شد تا اغتشاشات سال ۸۸ تمام شود و مردم بار دیگر نشان دادند که انقلاب و نظام را دوست دارند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰