به بهانه نقل و انتقالات مالکیتی نساجی؛

امان از این نساجی تهرانی!

تاریخ انتشارشنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۱۰۰۰۵
مردم سال ها چشم انتظار لیگ برتری شدن نساجی بودند. با تمرینات و مسابقاتش زندگی می‌کردند اما به یکباره لیگ‌برتری شدن نساجی همه‌چی را خراب کرد؛ امان از این نساجی تهرانی !!
۰
plusresetminus
امان از این نساجی تهرانی!
به گزارش بلاغ، حدادیان مالکیت کامل نساجی را گرفت. شاید این خبر خوشحال کننده ترین خبری بود که می‌شود به آن امیدوار بود‌. صنیفی‌فر را کسی فراموش نخواهد کرد. شخصی که باعث و بانی شکسته شدن طلسم دو دهه ای نساجی بود.

مردم سال ها چشم انتظار لیگ برتری شدن نساجی بودند. با تمرینات و مسابقاتش زندگی می‌کردند اما به یکباره لیگ‌برتری شدن نساجی همه‌چی را خراب کرد؛ امان از این نساجی تهرانی !!

نساجی را یواش یواش از مازندران جدا کردند و هیچ مسوولی از مازندران هم توان جلوگیری از این موضوع را نداشت! سرمان کلاه رفت! اما هنوز هم نمیخواهیم باور کنیم که نساجی برای‌مان نیست و باید بجای نساجی مازندران آن‌را نساجی تهرانی بنامیم! شاید منتظرند نساجی به لیگ یک بازگردد و بازهم مردم قائمشهر غُصه خورِ نساجی شوند!

مردم سختی نکشیدند که دو دستی تیم را به استانی دیگر ببرند! نساجی برای مازندران و مردم قائمشهر است و حضورش در تهران توهین بزرگی‌ست به کل استان مازندران !

بهانه ی نداشتن امکانات، پاک کردن صورت مسئله ای است تا ذهن ها را گمراه کنند ! قائمشهر و مازندران معدن استعداد هستند، اما در طول این دو سال حضور لیگ برتریِ نساجی، از چند بازیکن جوان مازندرانی در تیم نساجی استفاده شده!؟ چرا نباید جوانان مازندرانی در تیم نساجی سهمی داشته باشند!؟ چرا از مربیان مازندرانی استفاده نمی‌شود!؟ مگر این نساجیِ مازندران نیست!؟

در تک تک شهرهای مازندران و مخصوصا قائمشهر که یک شهر تمام عیار فوتبالیست، بهترین زمین های تمرینی وجود دارد، اما همیشه گلایه نداشتن زمین تمرینی مناسب در مازندران و نبود امکانات بهانه‌ی خوبی شده تا نساجی همچنان در تهران بماند.

انقدر مازندران را خار و حقیر نکنید ! شاید در داشتن امکانات، خیلی مدرن و حرفه ای نباشیم اما یادتان نرود که از همین مازندران چه ستاره هایی به فوتبال کشور معرفی شدند! مسوولین مازندرانی از خواب بیدار شوید و جلوی این توهین ها را بگیرید.

حال با حضور حدادیان و شاید مدیرعاملی امیری که هر دو اهل همین دیار هستند، این انتظار می‌رود که تیم به مازندران برگردد و تمام و کمال مردم مازندران و شهر قائمشهر از لیگ برتری بودن نساجی لذتش را ببرند تا حسرت آن دو دهه به کلی فراموش شود. مسوولین به هوش باشید و نساجی، این دُر‌ّگران‌بها را مازندرانی نگه دارید و گذارید به غارت برود ...!

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴