تاریخ انتشارشنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۴۱۰۰۰۳
پس از سال ها یک بازی رسمی در ورزشگاه خاطره انگیز شهدا نوشهر برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
دوباره نوشهر؛ دوباره فوتبال
به گزارش بلاغ، بلاغ - فوتبال مازندران شاید این روزها با نام نساجی یکه تازی می کند اما قبل از لیگ برتری شدن نساجی‌چی ها و پیش از دیده شدن فوتبال شرق مازندران، این غرب‌نشینان بودند که توانستند زودتر به سطح اول فوتبال ایران برسند.

ایرسوتر و شموشک نوشهر سال ها در لیگ دسته اول حضور داشتند اما شموشک با اندیشه های مهندس درویش به لیگ برتر رسید. نوشهری ها به لیگ برتر رسیدند تا شموشک به یک برند تبدیل شود و از مرحوم درویش فقید به عنوان پدر فوتبال مازندران یاد شود.

شموشک موفق شده بود در طول حضورش در لیگ برتر پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن و ... را در ورزشگاه شهدا شکست داد تا این تیم در ذهن و خاطر هواداران فوتبال ماندگار شود. ورزشگاه شهدا نوشهر که به ورزشگاه شموشک معروف بود روزهای بازی شموشک جای سوزن انداختن نبود. ورزشگاهی که بزرگان زیادی از فوتبال ایران فوتبالشان را در آن یاد گرفته اند.

ورزشگاه خاطره انگیز نوشهری ها که بازسازی شده و چندماهی از افتتاح آن می گذرد سال هاست که با منحل شدن دو تیم ایرسوتر و شموشک بازی رسمی به خود ندیده است. اما حضور تیم فوتبال شهرداری نوشهر در رقابت های لیگ دسته سوم مجددا شور و حال فوتبالی را به نوشهر برگردانده است. نوشهری ها به شهرداری امیدوارند که مجدد روح فوتبالی در وجود این شهر بدمد.

پس از گذشت سال ها امروز شنبه هفتم دی ماه شاهد یک دیدار رسمی در چارچوب رقابت های فوتبال ایران در ورزشگاه خاطره‌انگیز شهدا خواهیم بود. شهرداری نوشهر میزبان تیم ستاره سرخ کاشان خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴