تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۴۰۹۹۴۵
فرماندار رامسر از خسارات وزش باد شدید به ۱۰۰ منزل مسکونی و اماکن عمومی در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
خسارت وزش باد شدید به 100 منزل مسکونی در رامسر+ تصاویر
محمد آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ گفت: وزش تندباد شدید امروز 5 دیماه با سرعت 86 کیلومتر بر ساعت شهرستان رامسر را در نوردید و موجب خسارات جدی به 100 واحد مسکونی و اماکن عمومی در نقاط مختلف شهری و روستایی شد.

وی افزود: همچنین این امر موجب آتش سوزی در برخی از مناطق روستایی بویژه باغات شد که با تلاش آتش نشانی و واحدهای خدمات رسان  اطفا حریق شد.



فرماندار رامسر ادامه داد: وزش باد شدید همچنین موجب تخریب سربندی بسیاری از واحدهای مسکونی، تجاری و فروریختن تابلوها و داربست ها و همچنین قطع برق و آب در برخی از مناطق شد که همچنان تلاش های دستگاههای اجرایی ذیربط ادامه دارد.



فرماندار رامسر بیان کرد: صاحبان واحدهای خسارت دیده می توانند فردا جمعه 6 دی ماه به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

*مصدوم و آسیب نداشتیم

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به وزش باد شدید که از صبح تا عصر امروز در رامسر رخ داد نیروهای امداد و نجات هلال احمر که به صورت آماده باش بودند به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.



هاتف باقرسلیمی افزود: طی این ساعت از 6 روستای شهرستان توسط دهیاران و اهالی آن مناطق گزارش هایی مبنی بر خسارات منازل به هلال احمر داده شد که نیروها به این مناطق اعزام و اقدامات امداد و نجات را انجام دادند.

وی بیان کرد: در عملیات امداد و نجات 27 خانوار دچار خسارت و آسیب در بخش منازل مسکونی شده بودند که اقدامات اولیه برای عادی شرایط زندگی به انجام رسید.



باقرسلیمی تصریح کرد: در این بین یک خانوار با توجه به حجم خسارات نیازمند به اسکان موقت داشتند که با هماهنگی فرمانداری اقدام به اسکان این خانوار کردیم و مواد غذایی نیز برای آنان تامین شد.



رئیس جمعیت هلال احمر رامسر در پایان گفت: در حادثه خسارات وزش باد در گزارش هایی که به این جمعیت داده شد مصدومی و آسیب جانی نداشتیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴