تاریخ انتشارسه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۴۰۹۷۴۲
‌فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: محرومیت زدایی، جهاد علمی، خدمت به مردم و حمایت از جبهه حق نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کند.
۰
plusresetminus
خدمات‌رسانی سپاه بار اقتصادی را از دوش مردم برمی‌دارد/دولت اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارد
به گزارش بلاغ، سردار محمد حسین بابایی در جمع پایوران سپاه مرکز استان، به تبیین حوادث اخیر در کشور و نقشه های فتنه انگیز دشمن  پرداخت و اظهار کرد: چهل سال از عمر جمهوری اسلامی می‌گذرد، اما دشمن هنوز دست از دشمنی خود برنداشته است و دلیل آن هم بخاطر ضد فساد، ضد ظلم و ضد کفر نظام مقدس است.

وی با بیان اینکه دشمن تحمل وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد، خاطر نشان کرد:‌حوادثی را پشت سر گذاشتیم و حوادثی رو پیش رو داریم. با توجه به هشت فرمان رهبرمعظم انقلاب  به سپاه  که فرمودند: خود را برای حوادث بزرگ اماده کنید که علاوه بر اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی خدمات رسانی به مردم و .. میباشد، یکی از آن‌ها مقابله با دشمنی دشمنان است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که باید برای محقق شدن دولت اسلامی تلاش کنیم، افزود:‌با ایجاد دولت اسلامی، جامعه اسلامی استقرار پیدا می‌کند لذا جهان  برای تمدن نوین اسلامی آماده میشود.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود به شناخت روش‌های دشمن برای مقابله با نظام اسلامی تاکید کرد و گفت:‌ یکی از اهداف دشمن ایجاد خطای محاسباتی است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در همین رابطه اضافه کرد:‌ مبنای سیاست دشمن برای ایران فشار حداکثری است.

بابایی به ۱۱ گام دشمن برای براندازی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:‌برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا، برای فشار حداکثری به ایران ۱۱ گام را ارائه داد تا ایران را وادار به مذاکره کرده و در نتیجه کشور تسلیم شود.

این مسئول ادامه داد: به صفر رساندن فروش نفت ایران با تحریم، محدودیت در کشتی رانی، فعال کردن اتحادیه‌های صنفی و سازماندهی اعتراضات، پایین آوردن ارزش پول ملی ایران، وارد کردن دلار و توزیع وسیع در کشور، راه اندازی اعتراضات خیابانی و توزیع پول بین مردم خشمگین، به میدان آوردن جمعیت خشگمین ابتدا در تهران و بعد در شهرستان‌ها، پرداخت پول، حقوق و غذای مردم، تلاش برای استضیاح دولت، استعفای وزرا و نمایندگان مجلس، سپردن امور به سپاه با حربه‌های گوناگون برای تقابل مردم با سپاه، تقابل مردم با حاکمیت، ورود مذاکرات و تسلیم ایران، که این ۱۱ گام نسخه پیچی  دشمن برای ایران بود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه دشمن درکاهش فروش نفت، توانست نقشه خود را اجرایی کند، اما در مابقی نقشه‌ها ناکام ماند، گفت:‌در حوادث اخیر دشمن به دنبال کشته سازی بود  تا شرایط کشور را دچار بحران کرده و به اهداف شوم خود برسند.

بابایی به اعتراف اشراری که در فتنه آبان ۹۸ بازداشت شدند، اشاره کرد و  افزود:اشراری که در حادثه اخیر دستگیر شدند معترف شدند که دوسال برای به آشوب کشیدن شهر آموزش دیده بودند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با انتقاد از ۷۷ اصلاح طلبی که برعلیه نهاد‌های امنیتی بیانیه دادند و از اشرار حمایت کردند، اضافه کرد: حوادثی که در کشور رخ میدهد نتیجه انتخاب است و ربطی به انقلاب و نظام ندارد؛ لذا آن‌هایی که برای ایجاد و حفظ امنیت در کشور تلاش میکنند را باید حمایت کرد نه اینکه با بیانیه دادن به نیرو‌های امنیتی معترض شد.

بابایی در ادامه سخنان خود  از جریانی خاص که در تلاش برای مذاکره با آمریکا هستد گفت و ادامه داد: آنقدر موضوع مذاکره برای جریان خاص مهم است و پیگیری می‌کنند که رهبر معظم انقلاب مفصلا درباره موضوع مذاکرات و ابعاد غلط بودن آن توضیح دادند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران به طراحی دشمن برای دوگانه معیشت و مقاومت، اشاره کرد و یادآور شد:‌اگر جلوی دشمن را بیرون مرز‌ها نمی‌گرفتیم  الان باید با داعش در همدان می‌جنگیدیم.

بابایی  وجود رهبری و ولایت فقیه در ایران را مانع سوریه سازی و عراق و لبنان سازی، دانست و افزود:‌دولت وظیفه دارد برای جلوگیری از قاچاق کالا، اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی کار انجام دهد، اما در این ۷ سال دولت به دانش اقتصاد مقاومتی  عمل نکرد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دولت اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارد، ادامه داد:‌اقتصاد مقاومتی یعنی واگذار کردن اقتصاد به مردم، و حذف قوانین مانع تولید است؛ که این اقتصاد مانع واردات می‌شود.

بابایی به بیان اینکه هدف دشمن از جنگ اقتصادی این است  که مردم را از نظام دل‌زده کنند، اضافه کرد:‌  امروز یک جبهه یکپارچه از دشمنان مقابل جمهوری اسلامی  صف کشیدند مثل اوایل انقلاب  که ۵۶ کشور با ما درجنگ بودند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن در تلاش است، تا ایران دست از مقاومت بکشد، گفت:‌ما نباید دست از کار بکشیم و به محرومین و مردم خدمت کنیم  تا فشار بار معیشتی از دوش مردم برداشته شود.

بابایی گفت:‌ محرومیت زدایی، جهاد علمی، خدمت به مردم و حمایت از جبهه حق  نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴