تاریخ انتشارجمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۴۰۹۴۴۹
امام جمعه شهر امیرکلا گفت: ضدیت غرب با ایران به‌خاطر هویت دینی ماست و تنها چاره کار مقاومت و توجه به تولیدداخلی است نه نگاه به دست شیاطین که دشمن خونی ما هستند.
۰
plusresetminus
مشکلات کشور از انتخاب ماست نه انقلاب/ راهکار حل مشکلات مقاومت‌و تولید داخلی است
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه شهر امیرکلا با تاکید بر حضور با بصیرت آحاد جامعه در سناساندن افراد مناسب برای نمایندگی مجلس اظهار کرد: شایسته نظام اسلامی نیست که برخی با فریب افکار عمومی مدتی بر کرسی نمایندگی مجلس، وزارت و سایر مناسب تکیه بزنند، میلیاردها تومان به جیب بزنند و بعد سر از آمریکا، کانادا و کشورهای غربی درآورند،به اپوزیسیون نظام تبدیل شوند در حالی که مردم در داخل کشور با فقر و تنگدستی روبرو هستند.
     
وی افزود: ملت بزرگوار ایران در زیر مشکلات اقتصادی و معیشتی در حال خورد شدن هستند، برخی مردم با آلودگی هوا دارند خفه می‌شوند، زاهدانی‌ها در صف کپسول منتظر گاز هستند، اهوازی‌ها و آبادانی‌ها با آب‌گرفتگی در منازل دست و پنجه نرم می‌کنند اما برخی‌ها دنبال موتورسواری زنان هستند!
 
امام جمعه شهر امیرکلا ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی از هم اکنون تلاش می‌کنند تا انتخابات مجلس، کمرنگ و ضعیف برگزار شود و صلاحیت و مشروعیت نظام زیر سوال برود، باید بدانیم که مشکلات کشور از انقلاب ما نیست بلکه از انتخاب ماست.
     
این مسئول یادآور شد: ما وظیفه داریم در تمامی انتخابات‌ها درست انتخاب و به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی پر شور شرکت کنیم تا امید دشمنان را به یأس تبدیل کنیم.
    
بابائیان گفت: دشمن در مواجعه چند ضلعی و چند ترکیبی خود با راهبرد فشار حداکثری در صدد تعویق انتخابات یا کاهش مشارکت در انتخابات است که هدف اول آن‌ها با هوشمندی امام و امت در آشوب‌های آبان ۹۸ به ناکامی دشمنان انجامید.
   
وی افزود: کاهش مشارکت حداکثری هدف دیگر دشمن در این مرحله بودکه وظیفه اصلی بر عهده هیئت‌های اجرایی و نظارت است، امیدواریم با صداقت و صلابت انقلابی در فرآیند احراز صلاحیت کاندیداها، حق‌الناس را در تایید افراد مومن، صالح، انقلابی و توانمند رعایت کرده و به تقویت امید عمومی برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش نمایند.
      
خطیب جمعه امیرکلا اذعان کرد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، وفاق، همدلی، وحدت، انسجام ملی و ایرانی پیشرفته، با انتخاب افراد شایسته، مومن، انقلابی و ولایی برای مجلس آینده هفت ماموریت اصلی در گام دوم انقلاب که عبارت از علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد مقاومتی و عدالت، مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی اسلامیجامعه عمل بپوشانیم.
       
بابائیان ادامه داد: مردم عزیز ایران اسلامی نگذاریم دوباره تاریخ تکرار شود و کسانی که در ۲۰ دقیقه برجام را تصویب کردند، افرادی که به لوایح پالرمو رای دادند، نمایندگانی که به عدم شفافیت در اموال نمایندگان رای دادند، کسانی که به بتن ریختن در راکتور اتمی اراک رای دادند دوباره به مجلس راه ندهند.
   
این مسئول تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند "افراد جوان، حزب‌اللهی، متعهد و انقلابی را برای دولت آینده رقم بزنند و نه وکیل الدوله‌ها را" .
  
بابائیان با اشاره به پروژه استیضاح دولت افزود: پروژه استیضاح رئیس‌جمهور، باعث بی‌ثباتی اقتصاد و بازار ، قرار دادن کشور در یک وضعیت بی‌ثباتی و ناامنی، تداوم فقدان دولت مستقر و التهاب، باعث آسیب شدید به کشور و موجب نزدیک شدن آمریکا به اهدافش در منطقه، بازی در نقشه دشمن باعث تبدیل ایران به کشورهای مثل لبنان و عراق، تشدید خشونت و هرج و مرج در کشور، توطئه‌ای برای امتیازگیری از نظام و سرنگونی نظام، هماهنگ شدن با خواسته آمریکا، اسرائیل و عربستان، تضعیف کشورهای هلال مقاومت، مشغول شدن به درگیری‌های داخلی، تنفس مصنوعی دادن به اسرائیل و ایجاد نارضایتی اقتصادی و اجتماعی است.   

وی تصریح کرد: پذیرش طرح اینستکس(ابزار پشتیبانی مبادلات تجاری) اهرم فشار برای پذیرش FATF، نقطه آغاز سناریوی سازش، زمینه برای کشاندن ایران بر سر میز مذاکره، امیدبخشی واهی برای تقویت دوگانه کاذب، امنیت و معیشت، فروختن یک آب نبات چوبی به بهانه‌های گزاف (واگذاردن ۳۰ میلیارد دلار در صنعت هسته‌ای در برابر روزی ۷۰۰ هزار بشکه نفت که هر لحظه می‌توان زیر آن را زد) توقف گام به گام ایران از تعهدات هسته‌ای است.
   
امام جمعه امیرکلا گفت: امروز ساده لوح‌ترین افراد هم گمان می‌کنند که با امتیازدهی به اروپا و آمریکای خبیث و بدعهد، مشکلات تحریم حل نخواهد شد، ضدیت غرب با ایران به‌خاطر هویت دینی ماست و تا دست از دین برنداریم دست از سر ما بر نخواهد داشت، تنها چاره کار مقاومت و توجه به تولیدداخلی است، نه نگاه به دست شیاطین که دشمن خونی ما هستند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴