تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۷
کد مطلب : ۴۰۹۲۸۳
هر چند که باید از استاندار محترم مازندران نیز تشکر کرد که بالاخره به این موضوع ورود پیدا کردند و صدای مردم مظلوم پشتکوه را پس از مدتها شنیدند که چگونه در کوهی از زباله غرق شدند و روز به روز محیط زیست آنجا تخریب بیشتری می شود.
۰
plusresetminus
آقای استاندار! چرا تکلیف را یکسره نمی‌کنید؟
به گزارش بلاغ، درچند روز گذشته خبرهای ضد و نقیضی از واکنش استاندار مازندران در مورد اتفاقات رخ داده در منطقه پشت کوه ساری در فضای مجازی استان منتشر شده است. این مطالب تاکنون نه تایید و نه رد شده است و منبع خاصی هم برای بیان این مطالب ذکر نگردیده و روابط عمومی استانداری هم نسبت به این قضیه واکنشی نشان نداده است.

ظاهرا استاندار مازندران از نحوه مدیریت شهری شهردار سابق ساری در خصوص مدیریت مشکل زباله این شهرستان رضایت چندانی نداشته و به وی نیز تاخته و خواستار برخورد قضایی با این مدیر سابق شده است.

قسمت تلخ این ماجرا به این نکته برمی‌گردد که اگر تخلفات شهردار ساری برای استاندار محترم محرز بوده چرا این فرد امروز باید در جایگاهی به مراتب بالاتر از شهرداری ساری قرار گیرد و در وزارتخانه راه و شهرسازی سمت مهمی در حوزه برنامه ریزی داشته باشد که با اعطای جایگاه جدید، او را از پیگردهای قانونی مصونیت بخشده است!!.

اگر استاندار محترم از جریان مافیای زباله در تمامی این سال‌ها اطلاع داشته و می‌دانسته که در شهرداری ساری چه می‌گذرد چرا زودتر نسبت به جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال جلوگیری نکرده و این در حالی است که تیرماه سال94 استاندار محترم سرپرست فرمانداری ساری و در آذر ماه 97 به عنوان استاندار مازندران انتخاب شده است.

هر چند که باید از استاندار محترم مازندران نیز تشکر کرد که بالاخره به این موضوع ورود پیدا کردند و صدای مردم مظلوم پشتکوه را پس از مدتها شنیدند که چگونه در کوهی از زباله غرق شدند و روز به روز محیط زیست آنجا تخریب بیشتری می شود.

نکته بسیار مهم دیگری، که در بین صحبت های استاندار محترم گم شده بود، پرداختن به دیگر شهرهای استان است. در دیگر شهرهای استان همانند آمل، محمودآباد، چالوس و ...، که مشکل دفع زباله در اغلب شهرهای مازندران بیداد می‌کند، آیا این چنین سوء مدیریت‌هایی هم وجود دارد یا فقط در ساری است.

استاندار محترم مازندران باید به رسانه‌ها حق بدهند که برای ورود شما به این موضوع باید کمی بد بین باشیم. چرا در این موقع که به زمان انتخابات نزدیک می‌شویم و عده ای از کاندیداهای مرکز استان با نزدیک کردن خود به شهردار سابق ساری سعی در هدایت افکار عمومی از میزان محبوبیت عبوری به سمت خود هستند براشفته شدند و تلاش می‌کنند فضای انتخاباتی مرکز استان را تغییر دهند.

امید است با ورود استاندار محترم به دیگر شهرهای استان در بحث حل نمودن بحران زباله این شائبه‌ها را از بین برده و اجازه سوء استفاده به بدخواهان را ندهند و درد واقعی مردم مظلوم استان که روز به روز در موضوع زباله‌ها دچار چالش‌های جبران‌ناپذیر کی‌شوند، را التیام بخشند.

لازم است قوه محترم قضاییه هم با ورود خود به این عرصه نسبت به حرف و حدیث‌های موجود از خود واکنش نشان داده و نسبت به برخورد با متخلفین احتمالی با قدرت برخورد کند. مطمئنا برخورد قوه قضاییه نسبت به ظلم هایی که به مردم این منطقه در طی سال‌های گذشته صورت پذیرفته می ‌تواند التیام بخش دردها و آلام این مردم باشد و به  نوعی برای همیشه به حواشی موجود پایان دهد.
رضا سیفایی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴