تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۹۲۷۳
فرماندار رامسر گفت: ۹ موانع پروازی فرودگاهی در رامسر برطرف شده است و در باند جدید فرودگاه پیمانکار مشخص و شروع بکار کرد.
۰
plusresetminus
رفع 9 موانع پروازی فرودگاهی در رامسر/باند قدیم فرودگاه نیازمند تجهیز امکانات پروازی است
محمد آزاد در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، درباره بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر اظهار کرد: مهمترین اقدام در این زمینه آزاد سازی آموزشکده ملاصدرا بود که جز موانع پروازی بوده است.

وی تصریح کرد: در گذشته عزم جدی برای راه اندازی باند جدید فرودگاه وجود نداشت و با همراهی استاندار مازندران و مدیران استانی و شهرستانی مکانی برای خوابگاه آموزشکده ملاصدرا در نظر گرفته شد و در یک کار شبانه روزی با پیگیری های مستمر جابجایی خوابگاه انجام شد.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه بخش اعظمی از دانشجویان به دانشگاه پیام نور انتقال داده شدند و کارگاه ساخت مجموعه پروژه جدید ملاصدرا از سرعت خوبی برخوردار است افزود: روند ساخت ساختمان جدید آموزشکده ملاصدرا از پیشرفت خوبی برخوردار است و در سال جدید تحصیلی راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه پس از تخلیه ملاصدرا طبق قراردارد با شرکت فرودگاه ها یک و نیم میلیارد تومان طبق قرارداد به آن تعلق می گیرد تصریح کرد: ۹ موانع پروازی فرودگاهی برطرف شده است و در باند جدید فرودگاه پیمانکار مشخص و شروع بکار کرد و به علت محدودیت ها و موانع کار به خوبی پیشرفت نداشت.

فرماندار رامسر گفت: در باند قدیم فرودگاه هواپیمای ای تی آر نشست و برخواست دارد و میزان استقبال از فرودگاه رامسر زیاد و پروازها به صورت کامل انجام می شود که نیازمند تجهیز امکانات پروازی در سطح گسترده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴