چرایی توقف پروژه رفع ترافیک شهری در رامسر:

سرنوشت نامعلوم کمربندی قائمیه رامسر + فیلم

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۰۹۲۷۱
آنچه در پروژه کمربندی 16 متری قائمیه رامسر همانند بسیاری دیگر از پروژه های اتفاق افتاد توقف آن از سال ۹۶ و پس از تغییر در مدیریت شهری بود که کماکان نیز سرنوشت نامعلومی در بهره برداری آن وجود دارد.
۰
plusresetminus
سرنوشت نامعلوم کمربندی قائمیه رامسر + فیلم
به گزارش بلاغ، کمربندی 16 متری قائمیه، پروژه ای در قالب طرح تفصیلی که شروع آن در سال ۹۲ و در زمان تصدی نصرت الله کوزگر شهردار وقت رامسر آغاز شد

هدف این خیابان که واژه کمربندی نیز به آن اطلاق شده، کاستن بار ترافیکی در دو تقاطع مهم رامسر یعنی چهارراه بسیج و دادگستری بیان شده است.

این خیابان ابتدا قرار بود از کوچه شهید الموتی واقع در جنب فرودگاه احداث شود اما به دلیل آنچه "تشابه به باند فرودگاه در موقع فرود هواپیماها " عنوان شد، با کمی فاصله و از کوچه قائمیه آغاز و در بلوار معلم به کوچه لاله منتهی می شود.

در این پروژه تاکنون با بیش از ۵۰ مالک و زمین دار توافق صورت گرفته است و در حال حاضر از لحاظ پیشرفت فیزیکی، بخش قابل توجهی از مسیر مورد نظر زیر سازی و تسطیح شده است.

اما آنچه در این پروژه به مانند خیلی دیگر از پروژها اتفاق افتاد، توقف آن از سال ۹۶ و پس از تغییر در مدیریت شهری بود.

طبق بررسی های به عمل آمده، با خریداری ۴ ملک معارض در ابتدا و انتهای این خیابان توسط شهرداری، عملا این مسیر بازگشایی می شود اما آنچه که از وضعیت میدانی می توان مشاهده کرد، عدم اراده ی مشخص از سوی شهرداری و مدیریت کلان شهرستان برای اتمام یا بهره برداری حداقلی از آن است.

پروژه ای که می تواند با وجود نزدیکی به روزهای پرترافیک نوروز ۹۹ در رامسر و گرانی بنزین، حجم زیادی از بار ترافیکی ورودی شهر را کاسته و در مصرف سوخت شهروندان و مسافران تاثیر مثبت ایجاد کند.

دانلود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
عالی جنابان . در ایام مسئولیت فکری بحال طرحهای فرسوده یا اجرا بنمایید . بهترین راه اینه کوچه ۱۲ متری دین و دانش از کمربندی فاز ۲ الی انتهای شرقی ۴ و تا لمتر و عبور از چهارصدستگاه که دارای کوچه
در حد تشابه به میدان جنگ هست را کمی هزینه و رسیدگی کنید . و منت مالکین را نکشید. . ما باور داریم شورای و شهردار توانمند میتوانند . واگر بودجه دارید و یا ابطال . چرا طرح جاده ۱۶ متری از بلوار ۲۰ متری تقاطع وچه دین و دانش تا چهارصدستگاه را بیش از ۱۳ سال بلاتکلیف گذاشتید و چهره شهر آشفته شده . ۰۹۱۲۱۳۲۳۶۳۸ فتحی . اشتغال در سازمان شهرداریها و دهیاریها .
feedback
United States
عسل
سلام بر همه.......آیا ایجاد جاده و صدور مجوز برای ساخت مسکن و مکان تجاری...نیاز به یک فکر بزرگتر ندارد؟؟؟

تا همه بافت شهری زیبا به نظر برسد هم محیط زیست حفظ شود و همه شهر بیش از حد از ساخت و ساز اشباع نشود.....

نظر به اینکه با ساخت هر خانه یا مکان تجاری مقدار فراوانی زمین و منابع طبیعی از بین خواهد رفت....

خواهشن مسولین با فکر بزرگتری اقدام به هر کاری نمایند تا در آینده بازتاب بهتری داشته باشیم....
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷