تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۴۰۹۲۶۱
فرماندار سوادکوه گفت: تمام مدیران باید تلاش کنند اعتبارات را جذب کنند و بازگشت اعتبارات به دلایل واهی توجیه ندارد.
۰
plusresetminus
بازگشت اعتبارات توجیه ندارد/اختصاص 23.5 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های سوادکوه
به گزارش بلاغ، سعید یزدانی در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه در آستانه یک تحویل سیاسی اجتماعی در کشور قرار داریم، اظهار کرد: انتخابات تعیین کننده سرنوشت جمهوری اسلامی ایران است،هدف ما تعیین مجلسی است که قانون خوب تولید کند، برای تولید مجلس خوب باید افراد اصلح و خوب را انتخاب کرد، افرادی را انتخاب کنیم که کارشناس و دلبسته نظام و انقلاب باشند.
 
وی با اشاره به مشارکت عامه مردم در بحث انتخابات افزود: مدیران به عنوان یک مرجع سیاسی و اجتماعی که امین مردم هستید باید اولویت خود را مشارکت عمومی مردم در انتخابات و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای قرار دهند، به دنبال معرفی شخص خاص نباشید.
 
فرماندار سوادکوه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور به بهانه افزایش قیمت بنزین گفت: در شهرستان سوادکوه با هوشیاری نیروی انتظامی و سپاه هیجانات ناشی از اغتشاشات را نداشتیم که نشان دهنده هوشیاری نیروهای امنیتی شهرستان سوادکوه است.
 
این مسئول با تاکید بر اینکه مدیران در جلسه بعدی شورای اداری با در دست داشتن  گزارش اعتبارات تخصیص یافته وارد جلسه شوند، افزود: تمام مدیران باید تلاش کنند اعتبارات را جذب کنند و بازگشت اعتبارات به دلایل واهی توجیه ندارد، عمده اعتبارات دستگاه‌ها در بانک‌های دولتی وجود دارد.
 
یزدانی با گلایه‌مندی از عدم تعامل و همکاری بین خطوط  لوله و شرکت گاز خاطرنشان کرد: ناهماهنگی بین این دو دستگاه در زمان تست و نصب المک‌ها موجب شده برنامه طبق زمانبندی تعیین شده پیش نرود، که رضایتمندی در این بخش را کاهش داده است.
 
وی با بیان اینکه شغل اصلی مردم شهرستان سوادکوه دامداری است و نظارت بر توزیع و قیمت سبوس بسیار حائز اهمیت است،  تصریح کرد:عرضه سبوس با دو برابر قیمت به دامداران که از ضعیف‌ترین قشر جامعه هستند، ظلم تلقی می‌شود، تعزیرات با جدیت در این موضوع ورود و از انحراف توزیع و افزایش قیمت جلوگیری کند.
 
فرماندار شهرستان سوادکوه با بیان اینکه مدیریت بحران استان مازندران یک هفتم از اعتبارات حوادثی زیرساخت این استان را به این شهرستان اختصاص داده است، 23 میلیارد و 500 میلیون تومان برای زیرساخت‌های شهرستان سوادکوه در نظر گرفته شده است، گفت: از این میزان 4 میلیارد و 700 میلیون تومان برای حوزه راه ، 6 میلیارد تومان برای شهرداری‌ها و 4 میلیارد و 460 میلیون تومان برای آب منطقه‌ای و هواشناسی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما