تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
کد مطلب : ۴۰۹۱۵۵
مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر با اشاره به پهلوگیری کشتی حامل محموله ۱۰ هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان امسال چهار کشتی به وزن ۴۰ هزار تن برنج در بندر بوشهر پهلو می‌گیرد.
۰
plusresetminus
پهلوگیری کشتی حامل 10هزار تن برنج در بندر بوشهر
به گزارش بلاغ، سید محمد هاشمی با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم در حال توزیع است اظهار داشت: هیچ نگرانی در تامین کالای اساسی در استان بوشهر وجود ندارد به‌گونه‌ای که در حال حاضر  ضمن ذخیره‌سازی اجناس مورد نیاز، کالاهای اساسی در مراکز عرضه در حال توزیع است.

وی از توزیع برنج با قیمت مصوب خبر داد و بیان کرد: اکنون برنج از طریق عامل فروش بسته 10 کیلوگرمی به قیمت 65 هزار تومان در حال توزیع است که نقش مهمی در جلوگیری از افزایش قیمت برنج در بازار داشته است.

مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر با اشاره به پهلوگیری نخستین کشتی حامل کالای اساسی در بندر بوشهر خاطرنشان کرد: این کشتی دارای محموله 10 هزار تنی برنج است که تاکنون چهارهزار و 500 تن آن تخلیه شده است.

هاشمی با بیان اینکه کشتی محموله کالاهای اساسی پس از شش سال در بندر بوشهر پهلو گرفته افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده چهار کشتی محموله برنج دیگر در مجموع به وزن 40 هزار تن در بندر بوشهر  تا پایان سال برای تخلیه پهلو می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بخشی از این برنج‌ها در بوشهر ذخیره‌سازی می‌شود افزود‌: بخشی دیگر از محموله برنج وارداتی به سایر استان‌ها برای ذخیره‌سازی و توزیع از طریق مراکز عرضه ارسال می‌شود.
 
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴