تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۰۹۱۴۷
ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز رزمایشی چهار روزه با مشارکت نیروها، خودروها و هواپیماهای نظامی در شمال فلسطین اشغالی و به منظور حفظ آمادگی جنگی خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایشی از یکشنبه، در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
به نوشته روزنامه «جروزالم پست» فرماندهی ارتش اسرائیل در توییتی بدین منظور اعلام کرد که این رزمایش شامل انفجار سلاح‌های مختلف، تردد سنگین نیروها، خودروها و  پرواز هواپیماهاست.
 ارتش رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده که این رزمایش چهارشنبه شب خاتمه می‌یابد و هدف آن اطمینان از میزان آمادگی  یگان فرماندهی شمالی است. ارتش رژیم صهیونیستی به جزئیات بیشتر این رزمایش هیچ اشار‌ه‌ای نکرده است.
ارتش رژیم اسرائیل برای مقابله با حمله احتمالی نیروهای مقاومت حزب الله همواره رزمایش‌هایی را برگزار می‌کند. چندی قبل منابع صهیونیستی از آغاز رزمایش گسترده نیروهای مسلح این رژیم با هدف شبیه‌سازی جنگ با «نیروهای حزب الله» خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای درباره آن رزمایش اعلام کرد که هدف این تمرین نظامی، بهبود کارایی ستاد کل و مقرهای مختلف فرماندهی در جنگ بوده است.  (جزئیات بیشتر)
چندی قبل نیز شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به تقویت زرادخانه موشکی حزب الله و کسب تجربه جنگ‌های نامنظم  نیروهای مقاومت در سوریه اشاره کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴