تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۰۹۱۴۲
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم گفت: مسؤولان باشگاه پارس جنوبی با استعفا فراز کمالوند موافقت کرده‌اند و به‌زودی سرمربی جدید پارس جم معرفی خواهد شد و این تیم بدون مشکل در برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغعباس دراهکی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: ورزشگاه تختی شهر جم آماده میزبانی از مسابقه حساس پارس جنوبی برابر پرسپولیس تهران است و تیم فوتبال پارس جنوبی نیز در آمادگی کامل در مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم با اشاره به استعفای فراز کمالوند افزود: مسؤولان باشگاه در تهران به دنبال جذب سرمربی جدید برای پارس جنوبی هستند و با استعفای فراز کمالوند نیز موافقت شده است و وی دیگر به پارس بر نمی‌گردد. امیدواریم سرمربی جدید پارس جنوبی به‌زودی معرفی شود.
وی تاکید کرد: تمام مسؤولان استان بوشهر به دنبال حل مشکلات پارس جنوبی هستند و اجازه نمی‌دهیم با رفتن سرمربی تیم دچار بحران شود و تمام تلاش مسؤولان باشگاه نیز معرفی سرمربی جدید است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴