کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهیدمحمدرضا ترک ارزانفودی: با تمام قوا در صحنه باشید، مجال توطئه را بگیرید

24 آذر 1398 ساعت 15:30

شهیدمحمدرضا ترک ارزانفودی در وصیت‌نامه خود آورده است «همانند گذشته با تمام قوا در صحنه باشید و مجال توطئه منافقین و دشمنان خارجی را بگیرید و نگذارید خدای نکرده گزندی از ناحیه آنها متوجه این اسلام و انقلاب شود که در غیر این صورت مدیون خون شهدا خواهید بود».


به گزارش بلاغ «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»
تبرک لحظاتمان با شهیدمحمدرضا ترک ارزانفودی
بسم الله الرحمن  الرحیم
امنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل‌الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون
کسانی که ایمان آورده‌اند و هجرت کردند و جهاد کردند در راه خدا با اموالشان و جانشان، ایشان در نزد خدا از درجه والایی برخوردارند و ایشان از رستگارانند       سوره توبه آیه 20
اشهد ان لااله‌الاالله و اشهد ان محمدرسول‌الله و اشهد ان علی‌ولی‌الله
 با تمام وجودم به قیامت و شب اول قبر و وجود نکیر و منکر شهادت می‌دهم.
درود و سلام می‌فرستم بر قلب عالم امکان آخرین محبت خدا حضرت ولی عصر (عج) امام خمینی.
ای امت آگاه باشید ما جز برای رضای خدا قدم برنداشته‌ایم و جز برای او هدف دیگری در سر نداشته‌ایم، خدایا! ما برای پاسداری از حریم اسلام و انقلاب اسلامی و قرآن عزیزت به پا خواسته‌ایم، وظیفه خود دانستیم به ندای پرطنین سرور آزادگان و شهیدان عالم حضرت امام حسین(ع) که از حلقوم خمینی کبیر به گوش می‌رسد لبیک بگوییم.
اگر در این راه جان خود را فدا کردیم چه باک چراکه ما پیروان و شاگردان مکتب خونین مولا و سرورمان حسین هستیم، شهادت و آزادگی را از مکتب او یاد گرفته‌ایم؛ او که برای حفظ دین اسلام از طفل شیرخواره گرفته تا پیر هفتاد ساله را فدای دینش کرد و در نهایت و بدین وسیله مکتب حیات‌بخش اسلام را برای همیشه با خون خود بیمه کرد و ستمگران جبار را به رسوایی ابدی دچار ساخت.
ما نیز با الهام گرفتن از خون پاکش می‌رویم تا طومار ظلم و ستم یزیدیان زمان را برای همیشه در هم پیچیده و پرچم پرافتخار اسلام را در سرتاسر کشورهای اسلامی به اهتزاز درآوریم و زمینه را برای قیام جهانی امام عصر(عج) فراهم سازیم انشاءالله.
خداوندا! قدم‌های ما را در این راه استوار بفرما، فتح و پیروزی را نصیب ما بگردان، ما را کمک کن پاسدار راه خونین شهدا باشیم و در نهایت لیاقت پذیرش مقام شهادت را کسب کنیم آمین یا رب‌العالمین.
و اما پیامی دارم به امت همیشه در صحنه؛ از شما تقاضامندم همانند گذشته با تمام قوا در صحنه باشید و مجال توطئه منافقین و دشمنان خارجی را بگیرید و نگذارید خدای نکرده گزندی از ناحیه آنها متوجه این اسلام و انقلاب شود که در غیر این صورت وظیفه خطیر خود را انجام نداده‌اید و مدیون خون شهدا خواهید بود؛ امام عزیز را همچنان یاری کنید که انشاءالله انقلاب ما به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان(عج) برسد و ریشه دشمنان خارجی دشمنان اسلام برای همیشه از روی زمین کنده شود، اگر خدایی نکرده در این مورد سستی کنید و اسلام عزیز در معرض تهدید یا خدای نکرده نابودی قرار گیرد در آن صورت است که باید فاتحه اسلام و انقلاب برای همیشه خوانده شود.
و اما پیام به خانواده عزیزم؛ پدر و مادرعزیزم از اینکه از شما جداگشته‌ام ناراحت و غمگین نباشید چراکه ما امانت‌ خداوند هستیم که در دست شماییم و در نهایت باید روزی به سرمنزل اصلی برگردیم حال چه بهتر که این برگشت ما افتخارآمیز باشد، از شما می خواهم بیش از حد ناله نکنید که خدای ناکرده نشانه ضعف شما باشد؛ صبر را پیشه کنید که خداوند از شما راضی شود، در نهایت از شما طلب حلالیت می‌کنم امیدوارم که این فرزند خودتان را مورد بخشش قرار دهید.
به شما مادرم توصیه می‌کنم که حضرت زینب(س) را سرمشق خود قرار دهید که برادرش را به شهادت رساندند ولی در مجلس ابن زیاد آن‌چنان علیه او سخنرانی کرد که او را به خواری و رسوایی ابدی دچار ساخت؛ پس شما مادرم او را سرمشق خود قرار دهید و هنگامی خواستی برایم گریه کنی به یاد حسین زهرا(ع) که مادرش در کربلا نبود که برایش گریه کند، گریه کن زیرا ما ادامه‌دهندگان و سربازان فرزند زهرا هستیم.
و اما پدر عزیزم می‌دانم هم شما و هم مادرم زحمات زیادی را به خاطر ما متحمل شده‌اید ولی با این همه شما را دعوت به صبر می‌کنم که ان‌الله مع‌الصابرین؛ شما نیز از امام حسین (ع) بیاموزید زیرا هنگامی که فرزندان و یاوران عزیزش را در مقابلش شهید کردند می‌فرماید «الهی رضا برضاک».
در آخر از شما پدر عزیز طلب حلالیت می‌کنم، امید است ما را به بزرگی خودتان ببخشید، همچنین از شما همسرم می‌خواهم که مرا ببخشید از اینکه شاید آن وظایفی را که من نسبت به شما داشتم نتوانستم به خوبی انجام دهم حلالیت می‌طلبم.
از برادرانم و خواهرانم می‌خواهم برایم گریه نکنید و جامه سیاه نپوشید، ضمن اینکه مرا ببخشید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 409102

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/409102/شهیدمحمدرضا-ترک-ارزانفودی-تمام-قوا-صحنه-باشید-مجال-توطئه-بگیرید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com