کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نخستین مهرواره استانی سرود آفرینش در چالوس برگزار می‌شود

24 آذر 1398 ساعت 12:10

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران از برگزاری مرحله استانی نخستین مهرواره سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در استان خبر داد.


به گزارش بلاغ محمدعلی یزدان‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری  از برگزاری مرحله استانی نخستین مهرواره سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در استان خبر داد و اظهار کرد: مهرواره  سرود آفرینش ۵ دی ماه سال جاری در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری شهرستان چالوس برگزار می‌شود.
وی افزود: تقویت روحیه مشارکت و کارگروهی، تولید آثار فاخر سرود، ایجاد نشاط و شادابی در مخاطبان، کشف و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت، مهارت افزایی و پایدارسازی اعضا از اهداف برگزاری این مهرواره است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان اینکه مرحله استانی این مهرواره با حضور ۱۳ گروه سرود از مراکز کانون سراسر استان مازندران برگزار می‌شود، افزود: سه گروه سرود از میان این ۱۳ گروه به عنوان برگزیده به دبیرخانه مرکزی در تهران معرفی می‌شوند.
 مرحله کشوری نخستین مهرواره سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در گیلان برگزار خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 409080

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/409080/نخستین-مهرواره-استانی-سرود-آفرینش-چالوس-برگزار-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com