تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۰۹۰۷۶
بلندگوی هوشمند شرکت آمازون از این پس می تواند صدای یک بازیگر مشهور را تقلید کند و با استفاده از این صدا فرامین کاربران را اجرا کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسی ان بی سی، کاربران بلندگوی هوشمند شرکت آمازون موسوم به الکسا از این پس می‌توانند با پرداخت مبلغی ناچیز کاری کنند تا دستورات آنها با صدای ساموئل ال جکسون بازیگر هالیوودی اجرا شود.

 
بر همین اساس کاربران الکسا با پرداخت یک دلار می‌توانند صدای ساموئل ال جکسون را جایگزین صدای عادی این بلندگو کنند. برای فعال کردن این صدا کاربران باید در ابتدای صدور فرامین عبارت "از سم جکسون می خواهم تا ..." را بیان کنند. بلندگوی الکسا برای انجام اموری همچون اعلام وضعیت آب و هوا، پخش اخبار، خرید آنلاین، گفتن لطیفه و غیره به کار می رود.
این خدمات به صورت آزمایشی ارائه می‌شود و در صورتی که از این ابتکار استقبال شود، می‌توان انتظار داشت که صدای برخی هنرپیشه ها و ورزشکاران مشهور دیگر به بلندگوی هوشمند الکسا اضافه شود.
برای تنظیم نحوه ارائه این خدمات می توان از اپلیکیشن الکسا و بخش تنطیمات آن و سپس گزینه Celebrity Voice که با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگاری دارد، استفاده کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما