تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۰۹۰۶۷
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: آسمان استان تا روز دوشنبه به‌صورت صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازاحمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی روزهای آینده آسمان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی تا روز دوشنبه جو پایداری در آسمان مازندران مستقر است و آسمان استان به‌صورت صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود.
وی با اشاره به ابرناکی آسمان مارندران از اواخر روز دوشنبه، افزود: از بامداد سه‌شنبه به‌تدریج شاهد آسمانی ابری خواهیم بود که از سمت غرب استان بارندگی و وزش باد آغاز می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه روز سه‌شنبه آسمانی ابری، همراه با بارش باران (ارتفاعات مه آلود با بارش برف)، وزش باد و کاهش دما شاهد هستیم، تصریح کرد: روز چهارشنبه با کاهش ابرناکی در نیمه غربی استان آسمانی ابری همراه با بارش پراکنده (در ارتفاعات بارش پراکنده برف ) و به‌تدریج کاهش ابر و در نیمه شرقی استان آسمانی ابری همراه با بارش باران (ارتفاعات مه آلود با بارش برف) و  از بعد ازظهر با کاهش ابر را شاهد خواهیم بود.
اسدی در پایان گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای پنج‌‏شنبه و جمعه آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
معاون هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران تا روز دوشنبه به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰