تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۴۰۹۰۵۹
وای هوا این روزها خیلی خیلی سرده، دکتر روحانی دیگه به کردستان سفر نخواهد کرد !!!
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از محمد قادرمرزی پریزدنت حسن روحانی سلام، قبل از هر چیز جون عزیزان سالمند کابینه‌ات از دست مطلب طنزم عاصی نشوید، آخه از اون می‌ترسم که شال بنفش همکیشانت به سختی گلویم را بفشارند.
راستی یاد مبارکتان هست که همین اوایل امسال به دلت زد تا به دیدار کردستانی‌ها بیائید، آنهم در چه ماهی، ماه اردیبهشت که طبیعت زیبایی کردستان در آن ایام بسان بهشت است، همه چیز مهیایی سفرتان شد، از بنرهای رنگاورنگ در سر هر کوی و برزن با متن‌های پر از احساس، البته روم به دیوار، نمی‌دانم هزینه این همه بنرهای رنگارنگ از جیب مبارک بنفشیان بود یا جیب خالی مردم!!
ای دادار یکتا ما که اینهمه مدیران دلسوز، سینه سوز و مهمتر اینکه فصل‌شناس و سرماشناس داشتیم چرا چنین بیخبر بودیم، آخه در اون فصل زیبایی بهار مدیران دلسوزمان پرزیدنت را گفتند نیا آخه مردم سردشون می‌شه!! آری فقط بخاطر سرمانخوردن مردم سفر پرزیدنت روحانی را در فصل زیبایی بهار به کردستان لغو کردند، چون در آن برهه به اندازه کافی شال و کلاه برای گرم نگه‌داشتن  مردم در دسترس مدیران نبود!!
اما ای دلسوزان مدیر، دردتان بیفتد به کله تاس قاقه، دست گلتان درد نکند که لااقل جلوی توسعه‌یافتگی ویروس سرماخوردگی را در آن ایام بهاری گرفتید، تا ویروس «آن چلو را بزار» حدم و حشم کمتر برای مردم هزینه‌های سرسام‌آور داشته باشد!!!
در حقیقت پرزیدنت روحانی بسیار لطف کردند و آن نسیم بهاری، ببخشید سرمای شدید بهاری را بهانه نمودند و به کردستان نیامدند تا حداقل یخ آن وعده 10 ماده‌ایش به مردم کردستان هنوز یخ زده و آکبند بماند!! البته و صد البته بیشتر خواستند تا مردم بخاطر دکتر روحانی بیشتر دچار آبریزش بینی و سرماخوردگی نشوند!!!
دست‌مریزاد دکتر جان، چون اگر در آن فصل بهاری که بخاطر سرما لغوش نمودید، به استانمان می‌آمدید، می‌دانید چه بد و بد می‌شد زیرا ریل‌های قطار توسعه یافتگی در کردستان از سوز سرما باز هم یخ می‌زد و دوباره به کما می‌رفت !!
باور بفرمائید در این فصل سرما که با هیچکسی اصلا تعارفی هم ندارد، کی جرات خواهیم کرد تا پریزدنت روحانی را به کردستان دعوت نمائیم؟؟!! آخه چون وقتی مدیرانش در اردیبهشت‌ماه سوز سرما را احساس نمودند و بهانه کردند، اجازه‌اش ندادند بخاطر سرمانخوردن مردم به کردستان بیاید، وای چه دلسوزا!!! دیگه حالا در این نزدیکی‌های زمستان که مردم سوز واقعی سرما را در گوشت و استخوان به خوبی حس می‌کنند، اصلا کی جرات می‌کند تا حرف از آمدن رئیس جمهور بزند!!
باز هم نباید کم‌لطفی کنیم، آخه این مدیران ما کی دلشان آمده و میاید تا مردم را در این سوز سرما با آوردن روحانی اذیت کنند، هر چند که  اگر روحانی در این فصل سرما به کردستان بیاید می‌ترسم وعده‌هایش به خاطر سرمای شدید یخ بزند و هیچوقت آب نشود!!
و یا اگر روحانی در این سرما هوس آمدن به کردستان نماید همه با هم این شعر را خواهیم سرود «آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا، بی‌وفا حالا که آنفلوآنزا همه را درآورده از پا چرا»؟؟!!!





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما