تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۴۰۹۰۵۵
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره تکمیل ظرفیت ثبت‌نام اقدام ملی مسکن در ساعات اولیه پاسخ داد و گفت: سهمیه مازندران در این طرح ۱۸ هزار واحد است که برای امروز، ثبت‌نام ۲ هزار و ۳۱۸ واحد انجام شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ سید‌محمد نظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار  در ساری با اشاره به اینکه ثبت‌نام متقاضیان مسکن طرح اقدام ملی مسکن در مازندران از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۳ آذر آغاز شد، اظهار کرد: سهمیه مازندران در این طرح ۱۸ هزار واحد است که برای امروز ثبت‌نام ۲ هزار و ۳۱۸ واحد انجام شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در پاسخ به سؤال خبرگزاری فارس درباره تکمیل ظرفیت ثبت‌نام این طرح در ساعات اولیه آغاز ثبت‌نام، افزود: در گذشته طرح‌های ویژه مسکن برای مناطقی بود که به دلیل موانع موجود با استقبال متقاضیان مواجه نمی‌شد ولی برای طرح اقدام ملی مسکن ضرورت‌های قانونی لازم انجام شد و شاهد استقبال مناسب از آن بودیم.
وی از پالایش ثبت‌نام‌کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن از طریق اداراه ثبت اسناد، بانک مرکزی و ثبت احوال خبر داد و خاطر نشان کرد: سابقه مالکیت و تعهدات بانکی و مشخصات ثبت‌نام‌کنندگان پالایش و راستی‌آزمایی می‌شود.
نظری، گفت: در صورت ریزش‌های ثبت‌نام کنندگان بابت عدم تطابق با شرایط اعلام‌شده، ثبت‌نام مجدد انجام می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷