تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
کد مطلب : ۴۰۹۰۴۳
شهردار جویبار گفت: در طی 20 ماه 20 پروژه عمرانی و خدماتی توسط شهرداری جویبار افتتاح می‌شود.
۰
plusresetminus
20 پروژه در جویبار افتتاح می‌شود/نگاه ویژه‌ به مناطق کم‌برخوردار داریم
به گزارش بلاغ، همت محمدنژاد در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه به مردم جویبار نوید روزهای خوبی خواهم داد اظهارکرد: با تلاش همکاران، شورا و مشارکت مردم جویبار را در ریل توسعه قرار خواهیم داد.
 
وی با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار شهر داریم و برنامه‌های خوبی برای آن‌ها مثل خیابان بحرخزر خواهیم داشت.
 
شهردار جویبار یادآور شد: حدود 500 کوچه خاکی در شهر جویبار وجود دارد که با بدهی 17 میلیارد تومانی شهرداری که از دوره‌های قبل برجای مانده نمی‌توانیم همه مشکلات آن‌ها را حل کنیم ولی می‌خواهیم برای تأمین اعتبار برندسازی شهری انجام دهیم.
 
محمدنژاد با بیان اینکه 20 ماه 20 پروژه در جویبار افتتاح خواهد شد تصریح کرد: در طول 20 ماه بیست پروژه عمرانی و خدماتی توسط شهرداری جویبار افتتاح می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه هیچ فشاری برای انتخاب مدیران شهرداری وجود نداشت خاطرنشان کرد: تغییر تحول در سیستم موجب پویایی آن سیستم خواهد شد و نگاه ما نگاه هم‌افزایی و استفاده از تمام ظرفیت‌هاست و به دنبال نیروسوزی نیستم.
 
شهردار جویبار یکی از دغدغه‌های مردم جویبار را زباله دانست و افزود: با راه‌اندازی کارخانه زباله‌سوز در ساری، زباله‌های جویبار از سال 99 به این کارخانه منتقل خواهد شد و مشکل زباله این شهر حل خواهد شد.
 
محمدنژاد از انجام طرح‌های مطالعاتی خواهرخواندگی جویبار با یک شهر در داغستان خبر داد.  

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴