رئیس هلال احمر سوادکوه اعلام کرد

آغاز طرح ملی امداد و نجات زمستانی در سوادکوه

تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۴۰۹۰۴۱
رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه از آغاز طرح ملی امداد و نجات زمستانی در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
آغاز طرح ملی امداد و نجات زمستانی در سوادکوه
وحید متانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: طرح ملی امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر سوادکوه همزمان با سراسر کشور از ۲۰ آذرماه تا ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۸ به مدت ۹۱ روز اجرا می‌شود. 

وی با اشاره به اهداف طرح افزود: امداد‌رسانی برای رفاه و آسایش هموطنان و مسافران زمستانی در سراسر کشور و به تناسب آن در محور سوادکوه با حداکثر توان عملیاتی و تجهیزات آماده بکار با استفاده از نیروهای مجرب و آموزش‌دیده به همراه سایر نیروهای خدمات رسان اورژانس، راه، پلیس راه، نیروی انتظامی و سایر ادارات و نهاد‌ها است. 

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه از آماده‌باش کامل پایگاه‌های ۴ گانه امدادی    خبر داد و گفت: پایگاه‌های گدوک، دوگل، ارفع‌ده وجوارم با ۴ خودروی آمبولانس، ۲ دستگاه خودروی نجات مجهز به تجهیزات امدادی هیدرولیک و پنوماتیک برای رهاسازی محبوسین تصادفات جاده‌ای و سایر حوادث، ۲دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار برای پشتیبانی نیروهای مستقر در محور و پایگاه‌های ارفع‌ده و گدوک جمعیت هلال احمر برای اسکان در‌ راه‌ماندگان آماده هستند.

متانی افزود: بکارگیری ۱۸ نفر نیروی نجاتگر داوطلب و کادر که در مجموع در این طرح هزار و ۶۳۸ نفر - روز فعالیت می‌کنند که همه این نیرو‌ها دوره‌های تخصصی را گذراندند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن 112 ندای امداد استان و شماره 42450132 کشیک امداد جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه آماده پاسخگویی به هرگونه حوادث احتمالی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما