تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۴۰۹۰۳۸
مدیرجهاد کشاورزی بابلسر از اختصاص و پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون تومان غرامت به کشاورزان این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
اختصاص 3.5 میلیارد تومان غرامت سیل به کشاورزان بابلسری
حمیدرضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: طی حادثه سیل که در اواخر اسفند ماه سال گذشته و فروردین ماه سال جاری در بابلسر رخ داد به بخش کشاورزی 36 میلیارد تومان خسارت وارد شد که برخی از این موارد مانند دو واحد مرغداری، برخی از اراضی زارعی، باغ و ایستگاه های پمپاژ که دارای بیمه بودند غرامت خود را دریافت کردند.

وی با اشاره به خسارت‌های وارد شده در زمینه فنی و زیربنایی خاطرنشان کرد: خسارت‌های فنی و زیربنایی در سامانه سجاد ثبت شد که مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان مصوب شده تا جبران خسارت های کشاورزان شود.

مدیر جهاد کشاورزی بابلسر با بیان اینکه تعدادی دام زنده تحویل دامداران خسارت دیده شد تصریح کرد: در بخش زراعت، باغ و زنبورعسل مبلغ دو میلیارد تومان بلاعوض خسارت پرداخت شد.

رحمانی با بیان میزان مساحت خسارت سیل در بخش‌های مختلف، یادآور شد: بیش از هزار هکتار اراضی شالیزاری، 250 هکتار اراضی باغی و 100 هکتار اراضی توت‌فرنگی در حادثه سیل آسیب دیده‌اند.

وی گفت: تعداد هزار و 847 واحد بهره‌بردار خسارت دیده برای دریافت تسهیلات معرفی به بانک شدند که تاکنون 90 درصد از آن‌ها این تسهیلات را دریافت کردند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴