تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۰۹۰۲۰
بعد از چند جلسه مذاکره، حامیان مالی نتوانستند موافقت کمیته ملی المپیک را جلب کنند و این احتمال وجود دارد کاروان ایران بدون اسپانسر در المپیک شرکت کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ با کناره‌گیری مجید کیهانی از ریاست کمیسیون بازاریابی، بهروز منتقمی ریاست این کمیسیون را برعهده گرفت. وی در مدت زمان حضورش در کمیته ملی المپیک رایزنی‌های زیادی برای جذب اسپانسر داشت.
کمیته ملی المپیک نیز فراخوان داد تا بهترین حامیان مالی معرفی شوند. بر این اساس 3 اسپانسر معرفی شدند و جلساتی نیز برگزار شد اما در نهایت هیچ کدام مورد موافقت مسئولان کمیته ملی المپیک قرار نگرفتند.
2 اسپانسر تضمین قانونی نداشتند و یک اسپانسر هم پیشنهاداتش مورد موافقت مسئولان قرار نگرفت. با این شرایط احتمال تجدید مناقصه وجود دارد یا اینکه کاروان ایران با منابع داخلی و بدون اسپانسر در بازی‌های المپیک 2020 توکیو شرکت می‌کند.
قرار است گزارشاتی در این خصوص توسط کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک در نشست شنبه هفته آینده هیات اجرایی داده شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما