کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله باج افزاری به شهر نیواورلئان آمریکا

23 آذر 1398 ساعت 16:00

حمله سایبری به شهر نیواورلئان آمریکا باعث شد تا کارکنان ادارات دولتی در این شهر مجبور به خاموش کردن رایانه های خود شوند.


به گزارش بلاغ به نقل اززددی نت، وقوع یک حمله سایبری باج افزارانه به رایانه های شهر نیواورلئان آمریکا باعث شد تا برگزاری یک کنفرانس خبری توسط مقامات این شهر تحت تاثیر قرار بگیرد.

 
این حمله ساعت ۱۱ صبح دیروز به وقت محلی رخ داد و همه کارکنان نهادهای دولتی این شهر را مجبور به خاموش کردن رایانه ها، کشیدن کابل های شبکه و جداشدن از شبکه وای ـ فای شهر کرد. این مساله سایت دولتی این شهر به نشانی nola.gov را هم از کار انداخت و باعث خاموشی اجباری سرورهای آن شد.
مقامات از ترس گسترش این حمله باج افزاری با بلندگو از کارکنان خود خواستند تا هر چه سریع تر رایانه های خود را خاموش کنند. حمله یادشده باعث اختلال در خدمات پلیس از طریق شماره ۹۱۱ نشده است.
تحقیقات در این زمینه آغاز شده، اما هنوز عامل یا عوامل این حمله شناسایی نشده اند. این سومین حمله بزرگ باج افزاری در ماه های اخیر به شهر نیواورلئان است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 409014

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/409014/حمله-باج-افزاری-شهر-نیواورلئان-آمریکا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com