تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۰۹۰۱۲
دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش سهام شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با نماد تاپیکو برای سررسید دی‌ماه 1398 در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ بر اساس اطلاعیه بورس اوراق بهادار تهران، به اطلاع کلیه فعالان بازار سرمایه می‌رساند، دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) در سررسید دی‌ماه 1398، از روز ‌شنبه مورخ 23 آذر 1398 در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود.

معاملات مربوط به این قراردادها تنها به صورت برخط بوده و صرفاً از طریق کارگزارانی که مجوز معاملات برخط در این بازار را دارا باشند، قابل انجام است. همچنین با توجه به راه اندازی سامانه مدیریت ریسک و امکان محاسبات وجوه تضمین براساس «ضوابط وجه تضمین قرارداد اختیار معامله در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران»، اتخاذ موقعیت باز فروش در قراردادهای اختیارمعامله، به شرط کفایت وجوه تضمین، برای تمامی فعالان بازار سرمایه امکان پذیر است. 
اطلاعات مربوط به نماد قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) در سررسید دی‌‌ماه 1398، به شرح پیوست+ تاپیکو تاپیکو  + در دسترس است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما