معاون اداره کل میراث فرهنگی مازندران در گفتگو با بلاغ مطرح کرد/

ورود 99 تور گردشگری به مازندران / آماری از توریست خارجی نداریم

تاریخ انتشارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۰۹۰۰
معاون اداره کل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اینکه آماری از ورودی گردشگران خارجی در استان مازندران مشخص نیست گفت: 99 تور گردشگری از سراسر کشور وارد استان شدند.
۰
plusresetminus
ورود 99 تور گردشگری به مازندران / آماری از توریست خارجی نداریم
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه اقامت مسافران از 28 اسفند آغاز و تا دیروز به 9 میلیون و 195 هزارو 330 نفر شب اقامت رسیده  است گفت میانگین مدت اقامت این مسافران و گردشگران 4 شب و 5 روز بوده که در مقایسه با پارسال افزایش یافته است.
باقری با اشاره به اینکه  آماری از ورودی گردشگران خارجی در استان مازندران مشخص نیست گفت: در این باره آماری در دست نیست اما 99 تور گردشگری از سراسر کشور وارد استان شدند که در مقایسه با سال قبل 90 درصد افزایش یافت.
وی خاطر نشان کرد: تورها های رایگان گردشگری در تعطیلات نوروزی در استان مستقر بودند و به گردشگران و مسافران خدمات ارائه می کردند که فرهنگیان بیشترین استقبال را کردند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری مازندران درباره نظارت و بازرسی از صنوف و اماکن بهداشتی نیز گفت: در تعطیلات نوروزی بازرسان و ناظران دستگاه های مرتبط در ستاد هماهنگی و خدمات سفر14 هزارو 543 مورد بازدید کردند که 157 مورد اخطار و تذکر داده و 747 مورد پرونده  نیز برای پیگیری به  اداره کل تعزیرات استان تحویل داده شد که در مقایسه با پارسال 5 درصد کاهش یافت.
باقری درباره توزیع بنزین در استان گفت(یک و نیم) 1/5 درصد در تعطیلات نوروزی توزیع بنزین افزایش یافت اما توزیع نفت گاز 20 درصد افزایش یافته بود که نشان دهنده سفرهای گروهی و فرهنگ استفاده مردم از وسایل نقلیه عمومی به جای خودرو های شخصی بوده است.
وی خاطر نشان کرد :564 هزار و663 نفر نیز از نمایشگاه های  صنایع دستی استان بازدید که 17 میلیاردو 691 میلیون و350 ریال از این نمایشگاه ها خرید کردند.
باقری یاد آورشد:456هزار نفر نیز از شناورهای دریایی مانند جت اسکی و قایق های موتوری در تعطیلات نوروزی استفاده کردند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
سه تاره
توریست خارجی اصولا محرمانه است ...!!!
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷