تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۴۰۸۹۸۸
تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر مهمان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال روز شنبه 23 آذر ‌ماه تیم ذوب‌آهن اصفهان مهمان گل‌گهر سیرجان است.
سبز‌پوشان اصفهانی که با کسب پیروزی در بازی قبلی خود، علی‌رضا منصوریان را به ماندن در ذوب‌آهن امیدوار کردند، باید در بازی امروز هر 3 امتیاز را کسب کنند تا منصوریان به شرط کسب 10 امتیاز از 5 بازی‌اش عمل کرده باشد.
گل‌گهر اما که تا این‌جای لیگ هنوز بردی را در کارنامه خود نمی‌بیند، در آخرین بازی نیم‌فصل نخست آن هم در خانه به دنبال کسب اولین 3 امتیاز است؛ بازی قبلی آن‌ها با پرسپولیس نشان داد، این تیم چقدر می‌تواند زهردار باشد.
داوران دیدار ذوب‌آهن و گل‌گهر
این بازی از ساعت 16 روز شنبه و در ورزشگاه گل‌گهر سیرجان برگزار می‌شود که سعید رحیمی‌مقدم قضاوت این دیدار را برعهده دارد و رحیم شاهین، حسین گلشنی، محمدرضا تارخ، ایمان کهیش و سعید زیبا کمک‌های وی هستند؛ یدالله جهانبازی نیز ناظر داوری این بازی است.
محرومان و مصدومان دو تیم
ذوب‌آهن در این دیدار مهدی مهدی‌پور و هادی محمدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و سایر بازیکنان با صلاح‌دید کادر فنی به میدان خواهند رفت؛ در گل‌گهر نیز بهنام برزای و مهرداد عبدی به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند.

نتایج بازی‌های گذشته
ذوب‌آهن در هفته قبل میزبان نساجی مازندران بود و در پایان با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد؛ شاگردان منصوریان با 3 برد، 5 تساوی و 6 شکست و 14 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.
شاگردان مجید جلالی نیز هفته گذشته مقابل پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند؛ گل‌گهر با  6 تساوی و 7 باخت و 6 امتیاز در رده پانزدهم جدول حضور دارد.
تاریخچه بازی‌های دو تیم
با توجه به اولین حضور گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر فوتبال، این 2 تیم تاکنون در لیگ برتر مقابل یکدیگر بازی نکرده‌اند و این اولین دیدار 2 تیم خواهد بود.
بهترین گلزنان دو تیم
امیرارسلان مطهری با به ثمر رساندن 5 گل بهترین گلزن ذوب‌آهن است و بعد از آن 7 بازیکن یک گله قرار گرفته‌اند؛ در گل‌گهر سیرجان نیز علی‌رضا ابراهیمی 2 گل به ثمر رسانده و 3 بازیکن یک گله هستند.
به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:
جمعه 22 آذر ماه
نساجی مازندران صفر - شهر خودرو صفر
تراکتور تبریز یک - فولاد خوزستان صفر
سپاهان اصفهان 2 - پیکان صفر
شنبه 23 آذر ماه
استقلال - شاهین شهرداری‌بوشهر
گل‌گهر سیرجان - ذوب‌آهن اصفهان
پارس جنوبی جم - نفت‌ مسجدسلیمان
صنعت نفت آبادان - ماشین‌سازی‌تبریز
سایپا - پرسپولیس





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴