تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۰۸۹۶۸
رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه از آغاز هزار و ۶۳۸ نفر روز فعالیت طرح ملی امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر سوادکوه و آماده‌باش پایگاه‌های امدادی سوادکوه برای زمستان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازوحید متانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار  در سوادکوه از آغاز طرح ملی امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر سوادکوه همزمان با سراسر کشور از ۲۰ آذرماه ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: شروع طرح زمستانی جمعیت هلال احمر از ۲۰ آذرماه تا ۲۰ اسفندماه 1398 به مدت ۹۱ روز است.
رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه به اهداف طرح اشاره کرد و افزود: امداد‌رسانی برای رفاه و آسایش هموطنان و مسافران زمستانی در سراسر کشور و به تناسب آن در محور سوادکوه با حداکثر توان عملیاتی و تجهیزات آماده بکار با استفاده از نیروهای مجرب و آموزش‌دیده به همراه سایر نیروهای خدمات رسان اورژانس، راه، پلیس راه، نیروی انتظامی و سایر ادارات و نهاد‌ها است.
وی از آماده‌باش کامل پایگاه‌های ۴ گانه امدادی گدوک، دوگل، ارفع‌ده وجوارم با ۴ خودروی آمبولانس، ۲ دستگاه خودروی نجات مجهز به تجهیزات امدادی هیدرولیک و پنوماتیک برای رهاسازی محبوسین تصادفات جاده ای و سایر حوادث، ۲دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار برای پشتیبانی نیروهای مستقر در محور و آمادگی پایگاه‌های ارفع‌ده و گدوک جمعیت هلال احمر برای اسکان در‌راه‌ماندگان خبر داد.
متانی، خاطرنشان کرد: بکارگیری ۱۸ نفر نیروی نجاتگر داوطلب و کادر که در مجموع در این طرح هزار و ۶۳۸ نفر - روز فعالیت می‌کنند که همه این نیرو‌ها دوره‌های تخصصی را گذراندند.
وی گفت: شماره تلفن 112 ندای امداد استان و شماره 42450132 کشیک امداد جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه آماده پاسخگویی به هرگونه حوادث احتمالی است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲