تاریخ انتشارجمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۰۸۹۴۹
فرمانده ناجا عملکرد مأموران ناجا در حوادث اخیر را هوشمندانه ارزیابی کرده و گفت: پلیس مقتدرانه با تخریبگران اموال عمومی و خصوصی برخورد کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار درخصوص چگونگی ارزیابی عملکرد ماموران ناجا در اغتشاشات اخیر اظهار داشت: در حوادث اخیر مأموران پلیس مقتدرانه و هوشمندانه در صحنه حضور پیدا کرده و صف مردم را از صف افراد اخلالگر و شرور جدا کردند.
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس با افراد شرور و کسانی که اموال مردم و اموال خصوصی را تخریب کردند با اقتدار برخورد کردند.
وی با اعلام این مطلب که مردم از عملکرد پلیس در اغتشاشات راضی و خرسند بودند گفت: مردم هم قدردان اقتدار و مهربانی پلیس بودند؛ جا دارد بنده نیز از همکارانم به خصوص آنهایی که در صحنه بوده و متحمل آسیب و جراحت شدند تشکر کنم.
فرمانده نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید ناجا در اغتشاشات اخیر، عملکرد ماموران ناجا را هوشمندانه و قابل تقدیر ارزیابی کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲