تاریخ انتشارجمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۴۰۸۹۳۹
رئیس جمهور تاجیکستان و امیر قطر در پیام‌های جداگانه بیست و پنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان دو کشور را تبریک گفتند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان و «شیخ تمیم بن حمد آل‌ثانی» امیر قطر در پیام های جداگانه بیست و پنجمین سالگرد ایجاد روابط دیپلماتیک میان دو کشور را تبریک گفتند.
رحمان در پیام خود به امیر قطر ایجاد گفت‌وگوی سیاسی فعال در سطوح مختلف از جمله بالاترین سطح، همکاری متقابل سودمند در زمینه های مختلف مورد توجه طرفین و همچنین مشارکت سازنده در بستر های سازمان های بین المللی و منطقه ای را از نتایج مراحل درخشان روابط بین دولتی میان دو کشور عنوان کرد.
رئیس جمهور تاجیکستان در بخش دیگر این پیام ابراز اطمینان کرده که سفر امیر قطر به تاجیکستان به این روند انگیزه جدیدی خواهد بخشید.
امیر قطر در پیام خود با ابراز رضایت از وضعیت روابط میان دو کشور علاقه مندی خود را برای تداوم همکاری با رئیس جمهور تاجیکستان به منظور حفظ و تقویت روابط دوجانبه در زمینه های مختلف به نفع مردم برادر دو کشور ابراز داشت.
روابط دیپلماتیک میان تاجیکستان و قطر در 13 دسامبر سال 1994 میلادی برقرار شده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲