تاریخ انتشارجمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۰۸۹۳۸
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه شغل نامه رسانی و موتور سواری شغل سخت و زیان آور محسوب نمی‌شود، یادآور شد: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم ابعاد کار سخت نامه رسانی را به اعضای مجلس و دولت اثبات کنیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار  با اشاره به دشواری کار موزعین پست، با بیان اینکه شغل نامه‌رسانی و موتور سواری شغل سخت و زیان آور محسوب نمی‌شود، یادآور شد:  به دنبال این هستیم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم ابعاد کار سخت نامه رسانی را به اعضای مجلس و دولت اثبات کنیم.
وی افزود: باید اعضای کابینه مجلس و دولت متوجه شوند که نامه رسان‌ها چه شغل سختی دارند و به این ترتیب برای آنها تسهیلاتی در نظر گرفته شود.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت پست توضیح داد: این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا شغل نامه رسانی را جز مشاغل سخت و زیان آور در نظر بگیرند و با این کار بیمه و تسهیلات آنها نیز متفاوت‌تر از دیگر مشاغل می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲