تاریخ انتشارجمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۰۸۹۲۸
شهید فدایعلی جواهری‌فلاح در وصیت‌نامه خود آورده است: ما به یاری خدا دشمنان اسلام را نابود می‌کنیم و نه تنها کربلا بلکه قدس و تمام ممالک اسلامی را آزاد می‌کنیم پس باید با هم متحد باشیم و وحدت را حفظ کنیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»
تبرک لحظاتمان با شهید فدایعلی جواهری‌فلاح
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند در قرآن مجید می‌فرماید: «مژده آنان را که همه راه‌ها را رفتند و بهترین راه را انتخاب کردند».
با سلام و درود بر امام زمان منجی عالم بشریت و نایب برحقش امام خمینی و درود و سلام بر شهیدانی که در راه خدا از جان و مال خود گذشتند و به لقاء‌الله رسیدند و با سلام و درود بر مجروحین و اسراء و خانواده آنها و با سلام بر خانواده خودم.
پدر و مادر عزیزم ما برای دفاع از اسلام و مسلمین به جبهه رفتیم و می‌رویم که دشمنان اسلام را از مرز و بوم کشورمان خارج سازیم و صدای اسلام را در همه جهان طنین اندازیم.
من به حکم وظیفه شرعی از میان همه راه‌ها این راه را که دفاع از اسلام مقدس است، انتخاب کردم و خیلی خوشحال هستم که در این راه اگر خداوند تبارک و تعالی لایق بداند در راه یگانه معبودم شهید شوم و به لقاء حضرتش برسم.
پیامم به شما ملت شهیدپرور ایران این است که به جبهه‌ها تا هر اندازه که می‌توانید کمک کنید و به جبهه‌ها بروید که خداوند یار و یاور ماست، ما در این مبارزه و جنگ پیروز می‌شویم و دشمنان اسلام را نابود می‌کنیم و به یاری خداوند کربلا، از آنجا قدس و بعد از آنجا تمام ممالک اسلامی را آزاد می‌کنیم، باید همه مردم همیشه با هم متحد باشند و وحدت داشته باشند که خداوند با ماست، شعائر مذهبی را انجام دهید و واجبات را فراموش نکنید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲