تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۸۸۷۲
سه واحد خانه محروم در روستاهای بخش هزارجریب شهرستان نکا توسط کمیته امداد و رگوه‌های جهادی بسیج سازندگی این شهرستان آماده و به صاحبان آن تحویل داده شد.
۰
plusresetminus
تحویل 3 خانه محروم توسط بسیج سازندگی در بخش هزارجریب نکا/ 17 منزل جدید به زودی تحویل داده می‌شود
به گزارش بلاغ، به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی نکا و کمیته امداد این شهرستان سه واحد خانه محروم پس از پایان عملیات ساخت در راستای محرومیت‌زدایی از روستاها به صاحبان آن‌ها تخویل داده شد.

در همین راستا مجیدرضا شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا اظهار کرد: این سه واحد در روستاهای لایی رودبار، محسن‌آباد و سوته‌خیل مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا صاحبان آن در منزلی جدید و نو به ادامه زندگی بپردازند.

وی افزود: این واحدها با هزینه تقریبی حدود 90 میلیون تومان در مدت تقریبی 6 ماهه آماده شد که برای هر واحد مبلغ 35 میلیون تومان وام از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت شده و باقی کار توسط گروه‌های جهادی و خیرین بسیج سازندگی تا اتمام مراحل ساخت انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان افتتاح 9 واحد خانه محروم در سال 98، خاطرنشان کرد: ازمجموعه 26 واحد خانه محروم برنامه‌ریزی شده برای تحویل در سال 98 از سوی بسیج سازندگی نکا، 9 واحد تحویل داده شده و 17 واحد نیز در ماه‌های آینده افتتاح خواهند شد.

این مسئول ساخت خانه‌های محرومان در مناطق آسیب‌دیده و دوردست را یکی از مأموریت‌های واگذار شده به بسیج سازندگی نکا برشمرد و اضافه کرد: این پروژه‌ها در سطح شهرستان از سوی کمیته امداد و بهزیستی تحویل بسیج سازندگی می‌شود که در سال 97 و 98 درمجموع ساخت 50 واحد مسکونی محرومان بر عهده بسیج سازندگی قرار داده شده است.

وی گفت: از 50 واحد ساخته شده 24 در سال 97 تحویل شده ضمن تحویل 9 واحد سال 98 تنها 17 واحد باقی‌مانده با پیشرفت 50 تا 80 درصدی روبرو هستند که طبق برنامه در ماه‌های مانده تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴