رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران:

قیمت گوجه فرنگی به‌زودی کاهش می‌یابد+قیمت انواع میوه در بازار

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۴۰۸۸۶۲
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران با بیان اینکه قیمت گوجه گذشته نسبت به روزها و هفته‌های گذشته کمی متعادل‌تر شده است؛ گفت: طی این روزها قیمت گوجه کم‌تر شده است و به زودی با برداشت گوجه جنوب، وضعیت این میوه در بازار بهبود می‌یابد.
۰
plusresetminus
قیمت گوجه فرنگی به‌زودی کاهش می‌یابد+قیمت انواع میوه در بازار
امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت قیمت گوجه در بازار اظهار کرد: قیمت گذشته نسبت به روزها و هفته‌های گذشته کمی متعادل‌تر شده است.

وی افزود: به زودی وضعیت گوجه فرنگی بهبود می‌یابد و قیمت‌ها نیز آرام آرام روند نزولی به خود می‌گیرد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر، قیمت هر کیلو گوجه بوته‌ای در میدان مرکزی میوه و تره‌بار ساری بین 4 تا 5 هزار تومان است که با احتساب سود 30 درصدی با قیمت 7 تا 8 هزار تومان در خرده‌فروشی‌های شهری و سطح بازار به فروش می‌رسد.

فخرآوران گفت: البته قیمت هر کیلو گوجه گلخانه‌ای در میدان میوه و تره‌بار ساری چیزی حدود 9 تا 10 هزار تومان است که در بازار با قیمت 11 تا 13 هزار تومان به دست مشتری می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر کمبودی در تامین میوه نداریم؛ گفت: امروز هر کیلو موز با نرخ 11 هزار و 500 تومان، خیار 5 هزار تومان، سیب زمینی دو هزار و 500 الی 3 هزار تومان، پیاز 3 هزار تومان، سیب درجه یک سفید و قرمز 5 هزار تومان، پرتقال تامسون دو هزار تومان، نارنگی دو نا دو هزار و 500 تومان و انار هر کیلو بین 7 تا 8 هزار تومان در میادین میوه، خرید و فروش شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲