تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۴۰۸۸۴۹
مشاور فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه تربیت شهدایی در فریدونکنار جاودانه شد، خاطرنشان کرد: با حضور مدافعان حرم پیام مقاومت، عترت و ولایت‌مداری در دنیا منعکس شده است.
۰
plusresetminus
مدافعان حرم پیام مقاومت و ولایت‌مداری را در دنیا منعکس کردند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمد کاظمی‌کیاسری در مراسم چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم سردار شهید محمد شالیکار که در مسجد امام سجاد(ع) فریدونکنار برگزار شد، اظهار کرد: یادواره شهید به خاطر حضور شهدا زنده کننده جان‌ها است.
 
وی با اشاره به اینکه تربیت شهدایی در فریدونکنار جاودانه شد، خاطرنشان کرد: اینکه قهرمانان ورزشی مدال قهرمانی خود را تقدیم خانواده شهدا می‌کنند نشان از تربیت شهدایی دارد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نتیجه فداکاری‌های شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم امنیت و اقتدار کشور است، تصریح کرد: از دست دادن فرزند و شهید شدن برای خانواده‌ها بسیار سخت است و این را هیچگاه نمی‌توان قیمت گذاشت.

مشاور فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه برخی افراد مدام درحال گرفتن اشکال از داخل کشور هستند گفت: آن‌چیزی که بسیاری از کشورهای دنیا حسرت آن را از کشور ما دارند، ائمه و ولایت فقیه است.

وی تاکید کرد: دشمنان ما در سوریه و عراق با برنامه کامل قصد ورود به ایران را داشتند، اما رزمندگان دفاع از حرم با شهامت ایستادند و از حرم اهل‌بیت و جمهوری اسلامی دفاع کردند.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: شهدا جان خود را ایثار کردند تا دندان تیز کرده‌ها اهدافشون به سنگ بخورد و امنیت در کشور حاکم باشد.

کاظمی‌کیاسری خاطرنشان کرد: دشمنان در قضایای اخیر به دنبال حمله به ولی فقیه بودند که ایشان مسئولیت را قبول کرد تا کشور دچار چالش نشود و این درحالی است که مسئولیت متوجه افرادی دیگر بود.

مشاور فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه ماندگاری ایران و قدرت دفاعی و امنیتی آن در گرو خون شهدا است تصریح کرد: امروز جنگ اعتقادات و ایدئولوژی است و شیعیان به هیچ کس اجازه دست‌درازی مرقد ائمه اطهار را نمی‌دهند.

وی با بیان خاطره‌ای از ادای احترام افسر روسی به رهبر انقلاب اسلامی ایران و ائمه اطهار گفت: اینگونه موارد از اثر جبهه مقاومت بوده که با حضور مدافعان حرم پیام مقاومت، عترت و ولایت‌مداری در دنیا منعکس شده است.

گفتنی است در این مراسم کاظم نریمانی و اکبر صفرپور از قهرمانان فریدونکناری کشتی جهان مدال‌های طلا خود را تقدیم فرزندان شهید علی عابدینی و شهید محمد شالیکار کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴