تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۰۸۸۴۶
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(ع) سوریه با اشاره به لزوم تاثیرگذاری و کارسازی جوانان در سطح جامعه گفت: مسئولی که بستگانش را به سمت دشمن می‌فرستد، نمی‌تواند از ملت ایران در برابر دشمنان دفاع کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ همایش بزرگ ستارگان راه به مناسبت بزرگداشت شهید مدافع امنیت مرتضی ابراهیمی  با حضور مردم، خانواده معظم شهدا، دانشجویان و مسئولان شهرستانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد.
سردار نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب سوریه در این همایش اظهار داشت: بعد از اتمام جنگ، مسئولین سپاه محضر رهبری رسیدند و اجازه خواستند که به امامزاده‌ها بپردازند اما رهبری فرمودند شما به امامزادگان خودتان که شهدا هستند، بپردازید.
وی افزود: ملت ایران دو مشکل خارجی و داخلی دارد، جوانان نگران باشید که اگر قصور کنید مجالس شهدا دردی را دوا نخواهد کرد، ما درباره دشمنان خارجه مشکلی نداریم زیرا آن‌ها را در چندین سال اخیر به زمین زدیم.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه بیان داشت: ما از دشمن هیچ نگرانی نداریم به دلیل اینکه آمریکا در حال حاضر نیز به فکر حمله نظامی است اما نمی تواند و ما به قدرت و اراده الهی پیروز هستیم و خواهیم ماند.
سردار نوعی اقدم با اشاره به هوشیار بودن جوانان ادامه داد: ما در شرایط حاد و پرخطر هستیم ممکن است این مجالس کارساز نباشد اما شما باید خودتان در جامعه کارساز باشید.
وی ادامه داد: مردم می‌گویند که دشمن نمی‌تواند کاری بکند چون می‌داند که جوانان انقلابی کشور سینه سپر کرده‌اند که هیچ اتفاقی امنیت کشور را به خطر نیندازد.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه خاطرنشان کرد: آن شخصی که بستگان خود را به سمت دشمن می‌فرستد آیا از ملت ایران در برابر دشمنان ایران دفاع می‌کند، خیر و این مسئله مشکل بی‌اعتمادی ملت ایران به مسئولین است.
سردار نوعی اقدم در ادامه گفت: برخی اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد خیانت به خون شهدا است و مسئولین کشور مردم را ولی نعمت خود بدانند و باید شیوه اجرای تصمیمات کشور شفاف سازی شود.
وی تصریح کرد: اغتشاشات اخیر در کشور یک طرح از پیش برنامه‌ریزی شده بود که روز شنبه در تمام کشور فتنه ۹۸ را رقم زدند و باید انتخاب‌های تغییر کند و مردم هستند که می‌توانند تغییر ایجاد کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰