تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۰۸۷۸۴
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه متاسفانه بعضی از مدیران کشور همین وضع موجود را نیز نمی‌توانند حفظ کنند و روز به روز مملکت دچار شکاف فقیر و غنی می‌شود، گفت: کشور نیازمند مدیران جهادی است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ سیدمحمد حسینی  در آیین اختتامیه دهمین یادمان سراسری یادمان ولایت با اشاره به ولایتمداری مردم جنوب کرمان اظهار داشت: یادمان ولایت در این منطقه کم‌نظیر است و مردمی که در منطقه زندگی می‌کنند پای ولایت ایستاده‌اند.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه متاسفانه بعضی از مدیران کشور همین وضع موجود را نیز نمی‌توانند حفظ کنند و روز به روز مملکت دچار شکاف فقیر و غنی می‌شود، عنوان کرد: کشور نیازمند مدیران جهادی است.
وی با اشاره به برخی از نشانه‌های ضعف مدیریت در کشور افزود: کشور ما به مدیران جهادی نیاز دارد و در انتخابات پیش رو مردم چهره‌های انقلابی، مردمی و جهادی را به مجلس بفرستند.
حسینی با بیان اینکه هم‌اکنون نظام مردم‌سالاری دینی است و باید قدر آن را بدانیم، تصریح کرد: یکی از نعمات ما نعمت ولایت فقیه است که حتی دشمنان از چنین رهبری تعریف می‌کنند، رهبری که در چنین دوران سختی رهبری جامعه اسلامی را بر عهده دارند.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مقام معظم رهبری جامعه را از گردنه‌های مختلف عبور داده‌اند و اخیرا فتنه اخیر در خصوص بنزین را کنترل کردند و این در حالی بود که دولت مردم را در جریان نگذاشت.
وی با اشاره به مدیریت جهادی در قوه قضائیه گفت: مدیران نظام جمهوری اسلامی باید در تراز انقلاب اسلامی باشند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما