کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به‌دست آوردن بازارجهانی با تولید محصولات استاندارد

20 آذر 1398 ساعت 9:30

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فن آوری اطلاعات سیاست‌های دانش‌بنیان را پل ارتباطی بین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالفعل برشمرد و گفت: این پل می‌تواند استان را از مشکلات به سلامت عبور دهد.


به گزارش بلاغ وحید یزدانیان  در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مازندران استانی با ظرفیت‌های بالا در زمینه‌هایی همچون کشاورزی و آبزی‌پروری است، اظهار کرد: با وجود اینکه این استان در بخش‌های زیادی در کشور رتبه نخست را دارد ولی مهاجرت نخبگان و بیکاری هم در آن وجود دارد.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فن آوری اطلاعات سیاست‌های دانش‌بنیان را پل ارتباطی بین ظرفیت‌های مازندران و توانمندی‌های بالفعل مازندران برشمرد و افزود: این پل می‌تواند استان را از مشکلات به سلامت عبور دهد.
وی تصریح کرد: در زمینه به استاندارد رساندن محصولات دانش پایه کارهای زیادی در کشور انجام شده و در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمرکز ما بر روی تحقیقات لبه‌های تکنولوژی است، چرا که موضوعات روز ICT، موضوعات خاص و موضوع نسل پنجم ارتباط سیار است.
یزدانیان با بیان اینکه محصولاتی که در نمایشگاه الکامپ عرضه شده چیزی از تراز جهانی کم ندارند و می‌توانند با بازارهای جهانی رقابت کنند، گفت: تنها دانش و دستیابی به آن سبب تصاحب بازارهای جهانی نمی‌شود و داشتن استانداردهای لازم و نحوه عرضه محصولات هم مهم است.

 یازدهمین نمایشگاه الکامپ و پنجمین نمایشگاه فن‌بازار از ۱۹ تا ۲۲ آذر ماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین‌المللی مازندران واقع در قائم‌شهر در دایر است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408772

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408772/به-دست-آوردن-بازارجهانی-تولید-محصولات-استاندارد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com