تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۰۸۷۷۲
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فن آوری اطلاعات سیاست‌های دانش‌بنیان را پل ارتباطی بین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالفعل برشمرد و گفت: این پل می‌تواند استان را از مشکلات به سلامت عبور دهد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ وحید یزدانیان  در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مازندران استانی با ظرفیت‌های بالا در زمینه‌هایی همچون کشاورزی و آبزی‌پروری است، اظهار کرد: با وجود اینکه این استان در بخش‌های زیادی در کشور رتبه نخست را دارد ولی مهاجرت نخبگان و بیکاری هم در آن وجود دارد.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فن آوری اطلاعات سیاست‌های دانش‌بنیان را پل ارتباطی بین ظرفیت‌های مازندران و توانمندی‌های بالفعل مازندران برشمرد و افزود: این پل می‌تواند استان را از مشکلات به سلامت عبور دهد.
وی تصریح کرد: در زمینه به استاندارد رساندن محصولات دانش پایه کارهای زیادی در کشور انجام شده و در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمرکز ما بر روی تحقیقات لبه‌های تکنولوژی است، چرا که موضوعات روز ICT، موضوعات خاص و موضوع نسل پنجم ارتباط سیار است.
یزدانیان با بیان اینکه محصولاتی که در نمایشگاه الکامپ عرضه شده چیزی از تراز جهانی کم ندارند و می‌توانند با بازارهای جهانی رقابت کنند، گفت: تنها دانش و دستیابی به آن سبب تصاحب بازارهای جهانی نمی‌شود و داشتن استانداردهای لازم و نحوه عرضه محصولات هم مهم است.

 یازدهمین نمایشگاه الکامپ و پنجمین نمایشگاه فن‌بازار از ۱۹ تا ۲۲ آذر ماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین‌المللی مازندران واقع در قائم‌شهر در دایر است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴