رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اعلام کرد

احیای بیش از 20 هزار طرح تولیدی در کشور/22 هزار شغل در مازندران ایجاد شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۴۰۸۷۵۳
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: در یک سال گذشته نزدیک به 20 هزار و 500 طرح در سطح کشور که یا تعطیل کامل بوده و یا با ظرفیت مناسبی کار نمی‌کردند با نزدیک به 6 هزار و 700 میلیارد سرمایه معطل شده کشور به چرخه برگردانده و موجب شد تا نزدیک به 210 هزار شغل تنها از طریق احیای مراکز تولیدی مجددا بکارگیری شوند.
۰
plusresetminus
احیای بیش از 20 هزار طرح تولیدی در کشور/22 هزار شغل در مازندران ایجاد شد
به گزارش بلاغ، محمد مخبر در حاشیه بهره‌برداری از چهار طرح توانمندسازی اقتصادی بنگاه‌محور برکت در مازندران به صورت متمرکز در شهرستان نکا با اشاره به طرح‌های در دست اقدام استان مازندران، اظهار کرد: عمده طرح‌های مربوط به استان مازندران تکمیل شده و مقدار زیادی از آن‌ها باقی نمانده است.

وی افزود: در مجموع پنج هزار و 800 طرح در استان مازندران توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اجرا شده و تنها چند طرح باقی مانده که در مدت دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد که در مجموع چیزی درحدود یک هزار و 120 میلیارد سرمایه گذاری شده است.

* ایجاد 22 هزار شغل در قالب پنج هزار و 800 طرح در مازندران
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خاطرنشان کرد: این میزان از طرح‌های تولیدی نزدیک به 22 هزار شغل را تقدیم امت شهیدپرور مازندران می‌کند که از این پنج هزار و 800 طرح یک هزار و 191 طرح به صورت احیا بوده که مربوط به طرح‌های تعطیل و یا نیمه تعطیل بوده و با ظرفیت کامل کار نمی‌کردند.

این مسئول اضافه کرد: جهت‌گیری که از اواخر سال 97 در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آغاز شده و در اوایل سال 98 باتوجه به قرار داشتن در سال رونق تولید گسترش و سرعت داده شد نزدیک به 20 هزار و 500 طرح در سطح کشور که یا تعطیل کامل بوده و یا با ظرفیت مناسبی کار نمی‌کردند به چرخه برگردانده شد.

وی گفت: با یک هزار و 600 میلیارد که از طرف ستاد اجرایی فرمان امام(ره) سرمایه‌گذاری شده چیزی نزدیک به 6 هزار 700 میلیارد سرمایه معطل شده کشور را به چرخه برگردانده و موجب شد تا نزدیک به 210 هزار شغل تنها از طریق احیای مراکز تولیدی مجددا بکارگیری شوند.

مخبر تصریح کرد: روزانه حداقل 100 طرح با ایجاد حداقل 300 اشتغال در سطح کشور از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اجرای می‌شود البته امیدواریم این عدد باتوجه به سرعتی که گرفته و همکاری و اعتماد مردم بیشتر از این شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷