تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۰۸۷۰۸
دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق بر لزوم وحدت مردم عراق در برابر توطئه قدت‌های خارجی برای خرابکاری توسط عوامل آنها در اعتراضات عراقی‌ها و متهم کردن الحشد الشعبی تاکید کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق درباره بروز اتفاقات مشکوک در این کشور و موج سواری رسانه‌های غربی روی قضیه کشتار معترضان توسط افراد ناشناس هشدار داد و گفت توطئه‌ای در کار است.
«قیس الخزعلی» تاکید کرد: «شواهد این است که قدرت‌های خارجی می‌خواهند الحشد الشعبی را با قضیه (اعتراضات) درگیر کرده و آن را به سرکوب معترضان متهم کنند.»
به گزارش وبگاه خبری روسیا الیوم، این مقام عصائب اهل الحق در مراسم تعزیه «احمد مهنا اللامی» یک شخصیت رسانه‌ای الحشد الشعبی گفت: «ما درباره نفوذ عناصر خرابکار در اعتراضات مسالمت آمیز هشدار می‌دهیم. آنها می‌سوزانند و می‌کشند و راه حلی جز ایستادن همه در مقابل این پروژه خرابکاری و آشکار کردن چهره واقعی آنها نداریم. اگر آنها را تحمل کنیم ، منافع مردم در معرض خطر خواهد بود.»
الخزعلی ادامه داد: «احمد المهنا توسط خرابکاران و توسط عوامل داخل و خارج کشته شد. بنابراین همه ما باید خیلی شفاف بین تظاهرات‌کنندگان مسالمت آمیز و خرابکاران تفاوت قائل شویم.«
طی روزهای گذشته همزمان با فروکش کردن موج اعتراضات، سلسله اتفاقاتی مشکوک سبب شعله‌ور شدن خشم مردم شده است. در کنار این ترورها، همچنین به جمع معترضان در بغداد نیز تیراندازی شد. علاوه بر این شماری از معترضان در بغداد هدف ضربات چاقو قرار گرفته‌اند.
در همه این حوادث، رسانه‌های ضدعراقی، گروه الحشد الشعبی را متهم کرده‌اند. از پنجشنبه ۱۴ آذر ماه، برخی رسانه‌هایی مثل شبکه آمریکایی الحره، شبکه سعودی العربیه و شبکه انگلیسی بی.بی.سی عربی، گزارش کردند که بعد از حضور عناصر الحشد الشعبی در خیابان‌های بغداد، شماری از معترضان از پشت با سلاح سرد (چاقو) هدف حمله قرار گرفته‌اند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴