تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۰۸۷۰۴
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ادامه دهنده خط تسلیم نشدن مقابل دشمن باشیم و بدانیم سازش با آمریکا هیچ معنایی ندارد و این مهم را احیا و تربیت کنیم.
۰
plusresetminus
سازش با آمریکا هیچ معنایی ندارد/مقابل نفوذ دشمن می‌ایستیم
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم یادبود شهید امنیت یاسر سپیدرو که در روستای چناربن نکا برگزار شد، حضور پرشور مردم را در این مراسم‌ها نشانه زنده ماندن انقلاب و راه امام در میان ملت‌ها دانست و اظهار کرد: این حرکت مردم برای دشمن معنا و پیام زیادی دارد.
 
وی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید و اهالی روستای چناربن و میانگله، بیان کرد: از دوران پیغمبر خاتم زمانی که فردی شهید می‌شد دو نوع حرف و نگاه وجود داشت و دارد، اول این سوال؛ که برای چه شهید شد؟ چه لزومی داشت برود بجنگد و کشته شود، که قرآن مجید به ما می‌گوید شما این نگاه را نداشته باشید.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، خاطرنشان کرد: نگاه دیگر اینکه ما مسؤولیم و باید دین خدا را یاری کنیم گرچه جنگ طلب نیستیم ولی وقتی دشمن به سراغمان آمده چه کنیم تا دین از بین نرود.
 
محمدی لائینی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، بلایی که به سر بسیاری از شهرها و روستاهای پنج استان غربی کشور آمد کسانی چون سردار سپیدروها (عموی شهید یاسر سپیدرو) مرتفع کردند، پس ایستادگی به نفع این کشور بود.
 
وی افزود: امروز هم برخی می‌گویند چرا با آمریکا درگیر می‌شوید؟ او آشوب طلبان را تحریک می‌کند تا کشته بدهیم تا شهدای امنیت و شهید سپیدروها بروند، ولی نگاه دوم می‌گوید ما باید در مقابل امریکا بایستیم تا ما را به بردگی نکشانند.
 
امام جمعه ساری با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مهمانان کنفرانس وحدت در ماه گذشته و بیان فرازی از فرمایشات ایشان، گفت: دشمنان اسلام در مرکز آمریکا با اصل اسلام و همه کشورهای اسلامی مخالفند و سلاح اصلی آن‌ها نفوذ در مراکز حساس و تصمیم‌گیر، ایجاد تفرقه بر ملت‌ها و القای اینکه تسلیم مقابل آمریکا به‌عنوان راه حل مشکلات است، می‌باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه نسخه علاج در مقابل این فتنه‌ها ایستادگی و روشنگری در مقابل این تفکر است، اضافه کرد: ایجاد تفرقه و تزلزل در عزم ملت‌ها، ایجاد بی‌اعتمادی میان دولت و ملت‌ها، دستکاری در محاسبات تصمیم‌گیران و وانمود کردن اینکه حلال این مشکلات رفتن زیر پرچم آمریکاست سلاحی خطرناک‌تر ازسلاح سخت و نظامی است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد: بنابراین باید این دو حرف و خط را بشناسیم و تکلیف خودمان را روشن کنیم، البته ابن ایستادگی تاوان نیز دارد، رفتن زیر پرچم آمریکا چند روزی دوام ندارد بعدش ذلت است، امروز رهبر انقلاب و دیروز امام راحل به شما ملت گفتند عزت می‌خواهید یا ذلت؟
 
وی در ادامه بیان کرد: ‌‌اگر آماده شهادت هستید بایستید چرا که سر دو راهی شهادت و پیروزی هستیم، امروز ملت ما خط ایستادگی را انتخاب کردند در این راه هزینه هم می‌دهند، تحمل این خط با عمل صالح نزد خدا ممکن است و خداوند کسانی را که تن به ظلم دهند مجازات خواهد کرد.
 
محمدی لائینی خاطرنشان کرد: حضور و برگزاری سه مراسم وداع، تشییع جنازه و سوم برای شهید باید خروجی‌اش این باشد که ادامه دهنده خط تسلیم نشدن در مقابل دشمن باشیم و بدانیم سازش با آمریکا معنایی ندارد این مهم را احیا و تربیت کنیم.
 
وی اظهار کرد: مراسم شهید باید خط عظیم انقلاب را تقویت و تربیت کند، پدر و مادر شهید و همسر بدانید بهترین دستاورد شهید شما این است که خط استکبارستیزی و انقلاب به برکت خون شهید شما و این مراسم تربیت شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان با اشاره به اینکه انتخابات نماینده مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، گفت: انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شورای شهر نیز در پیش است، باید معیار انتخابمان کسانی باشند که تفکرشان تسلیم آمریکا نشدن است و به آن‌هایی که می‌خواهند ما را به آمریکا وصل کنند رأی ندهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴