کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد

19 آذر 1398 ساعت 11:40

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تشکیل جلسه داد و پس از بررسی گزارش ناظران و دفاع حاضران، آرای خود را اعلام کرد.


به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته انضباطی روز دوشنبه 18 آذر تشکیل جلسه داد و پس از بررسی گزارش ناظران و دفاع حاضران، آرای زیر صادر شد:
درمورد دیدار تیم‌های کیمیاگر تهران و خوش سیما آمل، برای یونس رمضانی بازیکن تیم خوش سیما و احسان علی‌زاده کمک مربی این تیم، هر کدام به ترتیب 2 و 1 جلسه محرومیت در نظر گرفته شد و هر یک باید مبلغ 20 میلیون ریال نیز به عنوان جریمه نقدی بپردازند.
در مورد دیدار تیم‌های مقاومت تهران و پاس گرگان، برای محمد ساروی کتولی از پاس گرگان و امین صلاح از مقاومت تهران، یک جلسه محرومیت قطعی و 10 میلیون ریال جریمه نقدی در نظر گرفته شد و برای محمد علی فلاح از پاس گرگان و ایمان خراسانی از مقاومت تهران، هر کدام یک جلسه محرومیت تعلیقی اعلام گردید.
در مورد دیدار تیم‌های شهروند نکا و افق قم، نظر به این که تخلف برخی از تماشاگران منتسب به تیم شهروند نکا در پرتاب اشیا و برخی اعمال خارج از نزاکت و به کار بردن الفاظ زشت و ورود به زمین مسابقه محرز گردید، تیم شهروند نکا به دلیل اتفاقات رخ داده، دو جلسه از حضور تماشاگران خود در بازی‌های خانگی محروم شد و 50 میلیون ریال نیز جریمه نقدی در نظر گرفته شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408694

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408694/آرای-جدید-کمیته-انضباطی-فدراسیون-والیبال-اعلام

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com