دبیر فدراسیون غریق نجات و غواصی گفت: با فعالیت بیش از ۲۰۰ هزار غریق نجات در کشور، نجات جان یک نفر از مدال المپیک که بالاترین عنوان ورزشی است مهمتر است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ مهدی حیدری در  مجمع عمومی سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان کردستان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از هدف‌های اصلی ما بیمه‌کردن مکان‌های آبی و استخرها در سراسر کشور است.
وی افزود: با داشتن بیش از ۲۰۰ هزار غریق نجات در سراسر کشور نجات جان یک نفر به مدال المپیک که بالاترین عنوان ورزشی است ارجعیت دارد.
حیدری تصریح کرد: همواره در تلاش هستیم تا تمرکززدایی را از تهران با توجه به وجود استعدادها و ظرفیت بالای شهرستان‌ها داشته باشیم.
وی افزود: به منظور شناسایی ایتعدادهتی برتر کشور را به۶بخش تقسیم کرده ایم که استان کردستان شامل بخش شمال غرب کشور می‌شود.
دبیر فدراسیون غریق نجات و غواصی ادامه داد: در حال حاضر قریب به چهار سال است که مسابقات لیگ را با بالاترین کیفیت ممکن برگزار می‌کنیم و امیدواریم کردستان نیز در آینده بتواند در لیگ حضوری  فعال داشته باشد.
حیدری اظهار داشت: درآمد اصلی هیات‌های استانی ما در سطح کشور بیشتر در بخش نجات غریق است.
وی به فعالیت نجات غریق و غواصی در کردستان گریزی زد و تصریح کرد: با توجه به حضور کردستان در مسابقات کشوری که در جزیره کیش برگزار شد پیشرفت و استعداد را می‌شد در تیم کردستان به وضوح دید.
حیدری ادامه داد: در حوزه نجات غریق بانوان کردستان جزو پنج استان برتر کشور است.
دبیر فدراسیون غریق نجات و غواصی در پایان گفت: امیدواریم در سراسر کشور اماکن آبی پاک، سالم و ایمنی را برای استفاده مردم با زیر ساخت‌های با کیفیت داشته باشیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰